avatar
Tahir Atıcı Prof. Dr. Gazi University
Yayın 17 Hakemlik 37 CrossRef Atıf 5 TR Dizin Atıf 110
17 Yayın
37 Hakemlik
5 CrossRef Atıf
110 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Biyoloji Ekoloji Hidrobiyoloji Biyoloji Eğitimi Microalgal biyotechnology Algal ecology

Kurum

Gazi University

Popüler Yayınları

0

1

2307

Topçam Baraj Gölü (Mesudiye, Ordu) Fitoplanktonik Algleri ve Su Kalite Değerlendirmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Türler ve Habitatlar
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 584

0

1

584

0

1

648

Yayınlar

0

581

Tuz Gölü Özel Çevre Koruma Bölgesi Göllerinde Alg Çeşitliliği ve Potansiyel Siyanobakteri Toksisitesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Türler ve Habitatlar
DOI: 10.53803/turvehab.1171691
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 635

0

635

0

356

1

648

Evsel Atıklar Kullanılarak Laboratuvarda Alg Üretim Yöntemleri
Yazarlar: Tahir Atıcı , Bilge Başak Fidan
DOI: 10.56728/dustad.1169945
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1049

0

1049

1

584

0

399

0

694

0

1330

Adrasan Deresi Indicator Alg Türleri (Antalya)-Turkiye
Yazarlar: Tahir Atıcı , Abel U. Udoh
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1839

0

1839

Biyoloji öğretmen adaylarının bölümü tercih etme nedenleri ve akademik başarıları
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181066
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1624

0

1624

ANKARA ÇAYI KİRLİLİĞİ VE ALGLERİ
Yazarlar: Tahir Atıcı , Syhan Ahıska
Yayın Bilgisi: 2010 , Gazi University Journal of Science
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1966

0

1966

THE ALGAE OF THE DELICE STREAM
Yazarlar: Tahir Atıcı , Mehmet Yılmaz, Ali Gül, Mustafa Kuru
Yayın Bilgisi: 2010 , Gazi University Journal of Science
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1275

0

1275

Yayınlar

Evsel Atıklar Kullanılarak Laboratuvarda Alg Üretim Yöntemleri
Yazarlar: Tahir Atıcı , Bilge Başak Fidan
DOI: 10.56728/dustad.1169945
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1049

1

0

1049

Biyoloji öğretmen adaylarının bölümü tercih etme nedenleri ve akademik başarıları
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181066
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1624

3

0

1624

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.