Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Halil Yurdugül
Halil Yurdugül
Hacettepe University
Yayın
3
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
4
3
Yayın
8
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Hacettepe University
Yayınlar
Design and Development of a Web Based Dynamic Assessment System to Increase Students' Learning Effectiveness
Yazarlar:
Arif Tuluk
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.730454
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
939
0
FAVORİ
939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Dersine Yaklaşımları: Güdülenme ve Bilişsel Strateji Perspektifi
Yazarlar: Sema Takmaz, Özlem Karaağaç,
Miraç Yılmaz
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
982
0
FAVORİ
982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Teknolojiyle Kendi Kendine Öğrenme Ölçeğinin Türkçe Uyarlanması: Bir Geçerlik Çalışması
Yazarlar:
Arş.grv.ömer Demir
,
Doç.dr.halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2013 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2069
0
FAVORİ
2069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Hakemlik
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Design and Development of a Web Based Dynamic Assessment System to Increase Students' Learning Effectiveness
Yazarlar:
Arif Tuluk
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.730454
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
939
4
ATIF
0
FAVORİ
939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat