About
About DergiPark
DergiPark Team
DergiPark DOI Service
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Private
Person
Union
Researchers
Subjects
Journal Wizard
Help
Trends
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Researchers
Banu Tepe
Banu Tepe
Instructor
Giresun Üniversitesi
Publication
4
Review
0
CrossRef Cited
6
4
Publication
0
Review
6
CrossRef Cited
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Science and Mathematics Education
Institution
Giresun Üniversitesi
Popular Publications
Öğretmen Adaylarının Bireysel Ekolojik Ayak İzinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Authors: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Julide Sarıgöl,
Banu Tepe
, Hatice Güler
Published: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.407082
CITED
1
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
609
1
CITED
1
FAVORITE
609
TOTAL DOWNLOAD COUNT
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Authors: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Published: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
CITED
4
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1184
4
CITED
1
FAVORITE
1184
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
The Impact of the Argumentation- Flipped Learning Model on the Achievements and Scientific Process Skills of Students
Authors:
Erol Taş
,
Hatice Güler
,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Filiz Demirci
Published: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.142.9.6
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
535
0
FAVORITE
535
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Öğretmen Adaylarının Bireysel Ekolojik Ayak İzinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Authors: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Julide Sarıgöl,
Banu Tepe
, Hatice Güler
Published: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.407082
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
609
1
FAVORITE
609
TOTAL DOWNLOAD COUNT
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Authors: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Published: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1184
1
FAVORITE
1184
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Türkiye’de 2008-2018 Yılları Arasında Araştırma Ve Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Fen Eğitimi Alanında Yapılan Bilimsel Çalışmaların İncelenmesi
Authors:
Erol Taş
, Sibel Başoğlu,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
, Hatice Güler
Published: 2019 ,
ODU Journal of Social Sciences Research
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2056
0
FAVORITE
2056
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty
ODU Journal of Social Sciences Research
Participatory Educational Research
User doesn't have any peer review duties on DergiPark.
Publications
The Impact of the Argumentation- Flipped Learning Model on the Achievements and Scientific Process Skills of Students
Authors:
Erol Taş
,
Hatice Güler
,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Filiz Demirci
Published: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.142.9.6
CITED
1
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
535
1
CITED
0
FAVORITE
535
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Öğretmen Adaylarının Bireysel Ekolojik Ayak İzinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Authors: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Julide Sarıgöl,
Banu Tepe
, Hatice Güler
Published: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.407082
CITED
1
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
609
1
CITED
1
FAVORITE
609
TOTAL DOWNLOAD COUNT
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Authors: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Published: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
CITED
4
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1184
4
CITED
1
FAVORITE
1184
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour