Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Banu Tepe
Banu Tepe
Öğretim Görevlisi
Giresun Üniversitesi
Yayın
4
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
6
4
Yayın
0
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
Giresun Üniversitesi
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Bireysel Ekolojik Ayak İzinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Julide Sarıgöl,
Banu Tepe
, Hatice Güler
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.407082
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
609
1
ATIF
1
FAVORİ
609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1184
4
ATIF
1
FAVORİ
1184
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Impact of the Argumentation- Flipped Learning Model on the Achievements and Scientific Process Skills of Students
Yazarlar:
Erol Taş
,
Hatice Güler
,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Filiz Demirci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.142.9.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
535
0
FAVORİ
535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bireysel Ekolojik Ayak İzinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Julide Sarıgöl,
Banu Tepe
, Hatice Güler
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.407082
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
609
1
FAVORİ
609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1184
1
FAVORİ
1184
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de 2008-2018 Yılları Arasında Araştırma Ve Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Fen Eğitimi Alanında Yapılan Bilimsel Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Erol Taş
, Sibel Başoğlu,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
, Hatice Güler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2056
0
FAVORİ
2056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
The Impact of the Argumentation- Flipped Learning Model on the Achievements and Scientific Process Skills of Students
Yazarlar:
Erol Taş
,
Hatice Güler
,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Filiz Demirci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.142.9.6
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
535
1
ATIF
0
FAVORİ
535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bireysel Ekolojik Ayak İzinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Julide Sarıgöl,
Banu Tepe
, Hatice Güler
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.407082
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
609
1
ATIF
1
FAVORİ
609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIK BİLEŞENLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Cengiz Özyürek,
Filiz Demirci
, Hatice Güler,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Murat Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.411195
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1184
4
ATIF
1
FAVORİ
1184
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat