avatar
Musa Bardak Asst. Prof. Dr. İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi
Publication 13 Review 6 CrossRef Cited 12 TR Dizin Cited 2
13 Publication
6 Review
12 CrossRef Cited
2 TR Dizin Cited

Research Fields

Education Early Childhood Education Child and Adolescent Development

Institution

İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi

Popular Publications

2

3

4143

Çocuğun Beslenme Alışkanlığını Kazanmasında Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Yeri
Authors: Rengin Zembat, Zeynep Kılıç , Esra Ünlüer, Ayşe Çobanoğlu, Hande Usbaş, Musa Bardak
DOI: -
CITED 0 FAVORITE 2 TOTAL DOWNLOAD COUNT 16594

0

2

16594

STEM Approach in Early Childhood
DOI: -
CITED 0 FAVORITE 2 TOTAL DOWNLOAD COUNT 7575

0

2

7575

0

1

1920

4

1

3834

Publications

3

4143

Success for all: fostering early childhood STEM identity
Authors: Alyse C. Hachey Translators: Musa Bardak , Şerife Kaplan
DOI: 10.32570/ijofe.743776
FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1556

1

1556

1

3834

Biography of the Late Ottoman Educator-Bureaucrat Ahmed Kemal Pasha
DOI: 10.20860/ijoses.733832
FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1459

0

1459

2

7575

Çocuğun Beslenme Alışkanlığını Kazanmasında Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Yeri
Authors: Rengin Zembat, Zeynep Kılıç , Esra Ünlüer, Ayşe Çobanoğlu, Hande Usbaş, Musa Bardak
DOI: -
FAVORITE 2 TOTAL DOWNLOAD COUNT 16594

2

16594

EĞİTİMDE MİLLÎLİK VE MİLLİ TALİM VE TERBİYE CEMİYETİ MECMUASI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Authors: Mustafa Gündüz, Musa Bardak
Published: 2010 , Education Sciences
DOI: -
FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1339

0

1339

Publications

2

3

4143

2

0

687

Success for all: fostering early childhood STEM identity
Authors: Alyse C. Hachey Translators: Musa Bardak , Şerife Kaplan
DOI: 10.32570/ijofe.743776
CITED 1 FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1556

1

1

1556

4

1

3834

Biography of the Late Ottoman Educator-Bureaucrat Ahmed Kemal Pasha
DOI: 10.20860/ijoses.733832
CITED 3 FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1459

3

0

1459

Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.