Volume: 28 Issue: 28-1 , 6/1/13

Year: 2013

Other

 

2. Metacognitive Skills Scale

 

4. Competences de Communication en Langues Maternelle et Etrangere

 

12. Elektriksel Güç Kavramına Yönelik Bilgiyi Oluşturma Süreci

 

13. How are ELT Materials Chosen in High Schools? Some Suggestions

 

17. School Administrators Turning Dystopias into Utopias: Technology Stories From Low Socio-Economic Schools

 

18. Karmaşık Sayılar Konusundaki Kavram Yanılgıları Ve Ortak Hatalar

 

20. Le Discours Rapporte Chez Marguerite Duras

 

21. The Characteristics of Medical Students and Motivation towards Career Choice: Implications for Curriculum

 

23. Adaptation Challenges of Novice Teachers

 

24. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Deprem Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma

 

25. Conformité Des Pratiques D'évaluation Des Enseignants De «Sciences Et Technologie» Avec Les Programmes Officiels

 

26. TEST YAPISININ FARKLI BİLİŞSEL STİLLERDEKİ ÖĞRENCİLERİN MEKANİK BAŞARISINA ETKİSİ

 

27. Öğretmen Adaylarının Problemli İnternet Kullanımlarının İncelenmesi

 

28. A Case Study on Instructors' Perceptions of Writing Exam Grading Criteria

 

32. The Validity and Reliability Studies of the Oral Communication Strategy Inventory

 

33. Ergenlerin Çatışma Çözme Davranışlarının İncelenmesi: Nicel ve Nitel Bir Çalışma

Research Article

Research Article

1. PREDICTIVE EFFECTS OF ACADEMIC ACHIEVEMENT, INTERNET USE DURATION, LONELINESS AND SHYNESS ON INTERNET ADDICTION

Research Article

3. WHO’S WHO?” TEACHING RISK PHRASES THROUGH DANGER SYMBOLS AND SIGNS OF SOME ACIDS