Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayşe Birhanlı
Dr. Öğr. Üyesi
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
4
3
Yayın
4
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin COVID-19 Uzaktan Eğitim Sürecinde Sanal Laboratuvar Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Eda Ece Kavlak,
Ayşe Birhanlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
509
0
ATIF
1
FAVORİ
509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin COVID-19 Uzaktan Eğitim Sürecinde Sanal Laboratuvar Uygulamaları Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Eda Ece Kavlak,
Ayşe Birhanlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
509
1
FAVORİ
509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde Yenilikçi Bir Yöntem Olarak Sanal Laboratuvarların Kullanımı
Yazarlar:
Eda Ece Kavlak
,
Ayşe Birhanlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1651
0
FAVORİ
1651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Özgüven Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşe Birhanlı
, Ramazan Gündüz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
520
0
FAVORİ
520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal
Hakemlik
Anadolu University Journal of Education Faculty
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat