Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Elif Arıkan
Elif Arıkan
Yrd. Doç. Dr.
İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
3
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
2
3
Yayın
3
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
STEM Eğitimi Üzerine Bir Teorik Çalışma: İki Uygulama Önerisi
Yazarlar:
Elif Esra Arıkan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.336777
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3479
0
FAVORİ
3479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN EXAMİNATİON OF PRESERVİCE MATHEMATİCS TEACHERS’ REALİSTİC APPROACHES WİTH DİVİSİON WİTH REMAİNDER (DWR) PROBLEMS
Yazarlar:
Elif Esra Arıkan
,
Hasan Unal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.11860
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1085
0
FAVORİ
1085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 2. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Arıkan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
38680
0
FAVORİ
38680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Akademik Tarih ve Düşünce Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
STEM Eğitimi Üzerine Bir Teorik Çalışma: İki Uygulama Önerisi
Yazarlar:
Elif Esra Arıkan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.336777
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3479
1
ATIF
0
FAVORİ
3479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN EXAMİNATİON OF PRESERVİCE MATHEMATİCS TEACHERS’ REALİSTİC APPROACHES WİTH DİVİSİON WİTH REMAİNDER (DWR) PROBLEMS
Yazarlar:
Elif Esra Arıkan
,
Hasan Unal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.11860
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1085
1
ATIF
0
FAVORİ
1085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat