Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aynur Oksal
Yayın
11
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
18
11
Yayın
2
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
FRANSA VE TÜRKİYE’DEKİ OKULLARDA YÜRÜTÜLEN REHBERLİK HİZMETLERİNİN İNCELENMESİ (KARŞILAŞTIRMALI DURUM ÇALIŞMASI)
Yazarlar:
Aynur Oksal
,
Fatih Güner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.300551
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6166
3
ATIF
1
FAVORİ
6166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Öğretiminde Hayal Gücü Geliştirici Etkinliklerin Öğrencilerin Yaratıcı Hayal Gücü Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Yildiray Aydın
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1109594
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1371
2
ATIF
1
FAVORİ
1371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Dersi “Okulumuzda Hayat” ve “Evimizde Hayat” Ünitelerinin Çocukların Hayal Gücünü Destekleme Durumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yıldıray Aydın
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1176928
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
769
0
ATIF
1
FAVORİ
769
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Hayat Bilgisi Dersi “Okulumuzda Hayat” ve “Evimizde Hayat” Ünitelerinin Çocukların Hayal Gücünü Destekleme Durumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yıldıray Aydın
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1176928
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
769
1
FAVORİ
769
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Öğretiminde Hayal Gücü Geliştirici Etkinliklerin Öğrencilerin Yaratıcı Hayal Gücü Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Yildiray Aydın
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1109594
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1371
1
FAVORİ
1371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FRANSA VE TÜRKİYE’DEKİ OKULLARDA YÜRÜTÜLEN REHBERLİK HİZMETLERİNİN İNCELENMESİ (KARŞILAŞTIRMALI DURUM ÇALIŞMASI)
Yazarlar:
Aynur Oksal
,
Fatih Güner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.300551
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6166
1
FAVORİ
6166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kültürel Kimlik ve Eğitim
Yazarlar:
Asude Bilgin
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.346729
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12277
0
FAVORİ
12277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fransa’daki Türkçe ve Türk Kültürü Dersine Yönelik Veli ve Öğrenci Görüşleri: Aveyron Bölgesi Örneği
Yazarlar:
Aynur Oksal
,
Fatih Güner
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
109
0
FAVORİ
109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kültürel Sistemler ve Bilişsel Usluplar
Yazarlar:
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
924
0
FAVORİ
924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversitede Kopya Sorunu
Yazarlar:
Aynur Oksal
,
Asude Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
626
0
FAVORİ
626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SBS’ye Hazırlanan Öğrencilerin Sınav ve Matematik Kaygılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aynur Oksal
,
Burcu Durmaz
,
Ayça Akın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2896
0
FAVORİ
2896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencileri İçin Matematik Dersi Motivasyon Ölçeği
Yazarlar:
Yakup Balantekin
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321344
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6413
0
FAVORİ
6413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliğinden Mezun Olan Öğretmenlerle Başka Alanlardan Mezun Olan Sınıf Öğretmenlerinin İlkokuma Yazma Öğretiminde Yaşadıkları Güçlüklerin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ömür Sadioğlu
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
561
0
FAVORİ
561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Yaşam Teorilerini Oluşturan Merkezi Epistemolojik İnançlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Aynur Oksal
,
Erkan Şenşekerci
,
Asude Bilgin
Yayın Bilgisi: 2007 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
519
0
FAVORİ
519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academy Journal of Educational Sciences
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
İlköğretim Online
International Journal of Languages' Education and Teaching
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
Yayınlar
Hayat Bilgisi Öğretiminde Hayal Gücü Geliştirici Etkinliklerin Öğrencilerin Yaratıcı Hayal Gücü Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Yildiray Aydın
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1109594
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1371
2
ATIF
1
FAVORİ
1371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FRANSA VE TÜRKİYE’DEKİ OKULLARDA YÜRÜTÜLEN REHBERLİK HİZMETLERİNİN İNCELENMESİ (KARŞILAŞTIRMALI DURUM ÇALIŞMASI)
Yazarlar:
Aynur Oksal
,
Fatih Güner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.300551
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6166
3
ATIF
1
FAVORİ
6166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kültürel Kimlik ve Eğitim
Yazarlar:
Asude Bilgin
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.346729
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12277
7
ATIF
0
FAVORİ
12277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencileri İçin Matematik Dersi Motivasyon Ölçeği
Yazarlar:
Yakup Balantekin
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321344
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6413
6
ATIF
0
FAVORİ
6413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat