Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yakup Balantekin
Doç. Dr.
ULUDAG UNIVERSITY, BURSA SCHOOL OF EDUCATION
Yayın
8
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
24
8
Yayın
8
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Kurum
ULUDAG UNIVERSITY, BURSA SCHOOL OF EDUCATION
Popüler Yayınları
ÖĞRENCİLERİN OKULA DEVAMINDAN SORUMLU PAYDAŞLARIN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OKUL DEVAMSIZLIĞININ NEDENLERİ VE BUNA YÖNELİK ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Yakup Balantekin
,
Hülya Kartal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/efd.95357
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7838
4
ATIF
1
FAVORİ
7838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN OKUMA VE MESLEKİ MOTİVASYONLARI İLE OKURYAZARLIK ÖĞRETİMİ ÖZ YETERLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Soyuçok
,
Yakup Balantekin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.948076
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
905
0
FAVORİ
905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Düzeyinde Türkçe Dersinde Yaşanan Sorunlara Yönelik Çalışmaların Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Yakup Balantekin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.791365
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2777
0
FAVORİ
2777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP) Türkçe Dersinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Yakup Balantekin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.673849
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9880
0
FAVORİ
9880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ev ve Okul Yaşantılarında Zorbalığa Etki Eden Faktörler: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Hülya Kartal
,
Yakup Balantekin
,
Asude Bilgin
,
Mehmet Suyuçok
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2084
0
FAVORİ
2084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARCS Motivasyon Modeli’nin Öğrencilerin Motivasyonlarına, Tutumlarına ve Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Yakup Balantekin
,
Asude Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.04081
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3857
0
FAVORİ
3857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN OKULA DEVAMINDAN SORUMLU PAYDAŞLARIN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OKUL DEVAMSIZLIĞININ NEDENLERİ VE BUNA YÖNELİK ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Yakup Balantekin
,
Hülya Kartal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/efd.95357
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7838
1
FAVORİ
7838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencileri İçin Matematik Dersi Motivasyon Ölçeği
Yazarlar:
Yakup Balantekin
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321344
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7586
0
FAVORİ
7586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğrencilerinin Bilimsel Bilgiye Yönelik Epistemolojik İnançları
Yazarlar:
Yakup Balantekin
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1631
0
FAVORİ
1631
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
İlköğretim Online
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Asya Studies
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN OKUMA VE MESLEKİ MOTİVASYONLARI İLE OKURYAZARLIK ÖĞRETİMİ ÖZ YETERLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Soyuçok
,
Yakup Balantekin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.948076
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
905
2
ATIF
0
FAVORİ
905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Düzeyinde Türkçe Dersinde Yaşanan Sorunlara Yönelik Çalışmaların Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Yakup Balantekin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.791365
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2777
1
ATIF
0
FAVORİ
2777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP) Türkçe Dersinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Yakup Balantekin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.673849
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9880
4
ATIF
0
FAVORİ
9880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARCS Motivasyon Modeli’nin Öğrencilerin Motivasyonlarına, Tutumlarına ve Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Yakup Balantekin
,
Asude Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.04081
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3857
6
ATIF
0
FAVORİ
3857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN OKULA DEVAMINDAN SORUMLU PAYDAŞLARIN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OKUL DEVAMSIZLIĞININ NEDENLERİ VE BUNA YÖNELİK ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Yakup Balantekin
,
Hülya Kartal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/efd.95357
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7838
4
ATIF
1
FAVORİ
7838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencileri İçin Matematik Dersi Motivasyon Ölçeği
Yazarlar:
Yakup Balantekin
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321344
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7586
7
ATIF
0
FAVORİ
7586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat