Hülya Kartal profil resmi
Hülya Kartal Prof. Dr. BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 22 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 23 TR Dizin Atıf 166
22 Yayın
8 Hakemlik
23 CrossRef Atıf
166 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Temel Eğitim Türkçe Eğitimi

Kurum

BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

5010

Yayınlar

0

509

0

521

0

266

0

1171

0

704

0

1410

0

1101

Okulun Hazır Oluşu Üzerine Nitel Bir İnceleme (Öğretmen Görüşlerine Göre Durum Tespiti)
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.474315
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1501

0

1501

0

1436

A Review of Articles that Include the Schools’ Readiness Dimension
DOI: 10.12973/eu-jer.7.3.431
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 624

0

624

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma-Yazma Öğretimine Yönelik Tutumlarını Etkileyen Unsurlar
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.389814
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 969

0

969

Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Eğitsel Yazılımların Çok Boyutlu Değerlendirilmesi
Yazarlar: Hülya Kartal , Şehnaz Baltacı Göktalay, Şehnaz Sungurtekin
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363977
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2248

0

2248

0

711

THE EVALUATION OF CHILDREN'S EXPECTATIONS ABOUT LITERACY ENVIRONMENT
Yazarlar: Hülya Kartal , Mehmet Soyuçok
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 138

0

138

0

3768

The Importance of Early Childhood Education and School Starting Age in the Reading-Writing Learning Process
Yazarlar: Hülya Kartal , Yakup Balantekin, Asude Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.05.3.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1179

0

1179

0

7705

0

1322

0

1161

1

5010

Yayınlar

2

0

509

1

0

1171

2

0

704

Resimli çocuk kitaplarının zorbalık olgusu açısından çok yönlü olarak incelenmesi
DOI: 10.35233/oyea.742178
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1101

2

0

1101

4

0

1163

Okulun Hazır Oluşu Üzerine Nitel Bir İnceleme (Öğretmen Görüşlerine Göre Durum Tespiti)
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.474315
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1501

1

0

1501

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma-Yazma Öğretimine Yönelik Tutumlarını Etkileyen Unsurlar
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.389814
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 969

2

0

969

Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Eğitsel Yazılımların Çok Boyutlu Değerlendirilmesi
Yazarlar: Hülya Kartal , Şehnaz Baltacı Göktalay, Şehnaz Sungurtekin
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363977
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2248

6

0

2248

The Importance of Early Childhood Education and School Starting Age in the Reading-Writing Learning Process
Yazarlar: Hülya Kartal , Yakup Balantekin, Asude Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.05.3.1
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1179

3

0

1179

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.