Hülya Kartal profil resmi
Hülya Kartal Prof. Dr. BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 23 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 31 TR Dizin Atıf 170
23 Yayın
8 Hakemlik
31 CrossRef Atıf
170 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Temel Eğitim Türkçe Eğitimi

Kurum

BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

5654

Yayınlar

0

778

0

652

0

359

0

1805

0

858

0

1653

0

1201

Okulun Hazır Oluşu Üzerine Nitel Bir İnceleme (Öğretmen Görüşlerine Göre Durum Tespiti)
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.474315
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1623

0

1623

0

1627

A Review of Articles that Include the Schools’ Readiness Dimension
DOI: 10.12973/eu-jer.7.3.431
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 766

0

766

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma-Yazma Öğretimine Yönelik Tutumlarını Etkileyen Unsurlar
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.389814
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1155

0

1155

Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Eğitsel Yazılımların Çok Boyutlu Değerlendirilmesi
Yazarlar: Hülya Kartal , Şehnaz Baltacı Göktalay, Şehnaz Sungurtekin
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363977
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2373

0

2373

0

3381

0

861

THE EVALUATION OF CHILDREN'S EXPECTATIONS ABOUT LITERACY ENVIRONMENT
Yazarlar: Hülya Kartal , Mehmet Soyuçok
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 185

0

185

0

4168

The Importance of Early Childhood Education and School Starting Age in the Reading-Writing Learning Process
Yazarlar: Hülya Kartal , Yakup Balantekin, Asude Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.05.3.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1485

0

1485

0

8022

0

1518

0

1270

1

5654

Yayınlar

2

0

778

2

0

1805

2

0

858

Resimli çocuk kitaplarının zorbalık olgusu açısından çok yönlü olarak incelenmesi
DOI: 10.35233/oyea.742178
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1201

2

0

1201

5

0

1306

Okulun Hazır Oluşu Üzerine Nitel Bir İnceleme (Öğretmen Görüşlerine Göre Durum Tespiti)
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.474315
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1623

1

0

1623

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma-Yazma Öğretimine Yönelik Tutumlarını Etkileyen Unsurlar
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.389814
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1155

2

0

1155

Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Eğitsel Yazılımların Çok Boyutlu Değerlendirilmesi
Yazarlar: Hülya Kartal , Şehnaz Baltacı Göktalay, Şehnaz Sungurtekin
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363977
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2373

6

0

2373

Sınıf Öğretmenlerinin Okuma-Yazma Öğretiminde Karşılaşıkları Güçlüklerin Hizmetiçi Eğitim Yoluyla Giderilmesi
Yazarlar: Harun Aydın, Hülya Kartal
DOI: 10.31805/acjes.347649
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3381

5

0

3381

The Importance of Early Childhood Education and School Starting Age in the Reading-Writing Learning Process
Yazarlar: Hülya Kartal , Yakup Balantekin, Asude Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.05.3.1
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1485

4

0

1485

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.