Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cahit Epçaçan
Prof. Dr.
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
214
4
Yayın
3
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
214
TR Dizin Atıf
0000-0002-8090-4442
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Kurum
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitime Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Cahit Epçaçan
,
İlknur Paçalı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.995984
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
455
0
ATIF
2
FAVORİ
455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOKLU ZEKÂYA DAYALI ETKİNLİKLERİN ÖĞRENCİLERİN OKUMA ALIŞKANLIĞINA İLİŞKİN TUTUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA ÖZYETERLİK ALGISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Cahit Epçaçan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2967
0
ATIF
1
FAVORİ
2967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
TEMEL YETERLİLİK TESTİ’NE (TYT) HAZIRLANAN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE OKUMA BECERİSİ ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Kılınç
,
Cahit Epçaçan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1019252
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
0
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitime Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Cahit Epçaçan
,
İlknur Paçalı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.995984
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
455
2
FAVORİ
455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOKRAT SEMİNERİ TEKNİĞİNE DAYALI ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİNE VE OKUMAYA İLİŞKİN TUTUMA ETKİSİ
Yazarlar:
Cahit Epçaçan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
999
0
FAVORİ
999
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOKLU ZEKÂYA DAYALI ETKİNLİKLERİN ÖĞRENCİLERİN OKUMA ALIŞKANLIĞINA İLİŞKİN TUTUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA ÖZYETERLİK ALGISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Cahit Epçaçan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2967
1
FAVORİ
2967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Asya Studies
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Editörlük
İstanbul Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
İstanbul Eğitim Dergisi
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
TEMEL YETERLİLİK TESTİ’NE (TYT) HAZIRLANAN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE OKUMA BECERİSİ ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Kılınç
,
Cahit Epçaçan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1019252
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
1
ATIF
0
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat