Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cahit Epçaçan
Prof. Dr.
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
260
5
Yayın
4
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
260
TR Dizin Atıf
0000-0002-8090-4442
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Kurum
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitime Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Cahit Epçaçan
,
İlknur Paçalı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.995984
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
629
0
ATIF
2
FAVORİ
629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOKLU ZEKÂYA DAYALI ETKİNLİKLERİN ÖĞRENCİLERİN OKUMA ALIŞKANLIĞINA İLİŞKİN TUTUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA ÖZYETERLİK ALGISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Cahit Epçaçan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3213
0
ATIF
1
FAVORİ
3213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Köy Öğretmenlerinin Mesleki Gelişiminde e-Mentorluk Sistemi Uygulaması: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Cahit Epçaçan
,
Erhan Akın
,
İlknur Paçalı
Yayın Bilgisi: 2025 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1591174
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
139
0
FAVORİ
139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEMEL YETERLİLİK TESTİ’NE (TYT) HAZIRLANAN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE OKUMA BECERİSİ ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Kılınç
,
Cahit Epçaçan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1019252
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
950
0
FAVORİ
950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitime Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Cahit Epçaçan
,
İlknur Paçalı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.995984
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
629
2
FAVORİ
629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOKRAT SEMİNERİ TEKNİĞİNE DAYALI ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİNE VE OKUMAYA İLİŞKİN TUTUMA ETKİSİ
Yazarlar:
Cahit Epçaçan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1103
0
FAVORİ
1103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOKLU ZEKÂYA DAYALI ETKİNLİKLERİN ÖĞRENCİLERİN OKUMA ALIŞKANLIĞINA İLİŞKİN TUTUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA ÖZYETERLİK ALGISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Cahit Epçaçan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3213
1
FAVORİ
3213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Asya Studies
EKEV Akademi Dergisi
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Editörlük
İstanbul Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
İstanbul Eğitim Dergisi
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Siirt Eğitim Dergisi
Yayınlar
TEMEL YETERLİLİK TESTİ’NE (TYT) HAZIRLANAN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE OKUMA BECERİSİ ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Kılınç
,
Cahit Epçaçan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1019252
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
950
1
ATIF
0
FAVORİ
950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat