Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Çiğdem Akın Arıkan
Doç.
ORDU UNIVERSITY
Yayın
2
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
14
2
Yayın
7
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
0000-0001-5255-8792
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
ORDU UNIVERSITY
Yayınlar
The Impact of Item Preknowledge on Scaling and Equating: Item Response Theory True and Observed Score Equating Methods
Yazarlar:
Çiğdem Akın Arıkan
,
Allan Cohen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1199296
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
399
0
FAVORİ
399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoklu Gösterimlerin Kullanıldığı Matematik Problemlerine Ait Çözümlerin Puanlayıcı Güvenirliği Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Feride Özyıldırım Gümüş
,
Çiğdem Akın Arıkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.687639
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
0
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Çankırı Karatekin Üniversitesi Karatekin Edebiyat Fakültesi Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Yayınlar
Çoklu Gösterimlerin Kullanıldığı Matematik Problemlerine Ait Çözümlerin Puanlayıcı Güvenirliği Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Feride Özyıldırım Gümüş
,
Çiğdem Akın Arıkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.687639
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
2
ATIF
0
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat