Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Rabia Ünal
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
3
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
2
3
Yayın
5
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Temel Eğitim
Kapsayıcı Eğitim
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
Türk ve Suriyeli Ortaokul Öğrencilerinin Türkiye Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Rabia Ünal
,
Hüseyin Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1434712
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
219
0
FAVORİ
219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemisi Döneminde Geçici Koruma Altındaki Suriyeli Öğrencilerle Gerçekleştirilen Uzaktan Eğitim Sürecinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Rabia Ünal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1034907
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
725
0
FAVORİ
725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları Bağlamında Sorunlar ve Çözüm Önerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Rabia Ünal
,
Soner Aladağ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9474
0
FAVORİ
9474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Erciyes Akademi
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Yayınlar
Covid-19 Pandemisi Döneminde Geçici Koruma Altındaki Suriyeli Öğrencilerle Gerçekleştirilen Uzaktan Eğitim Sürecinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Rabia Ünal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1034907
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
725
2
ATIF
0
FAVORİ
725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat