Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Ergün Akgün
Ergün Akgün
Dr. Öğr. Üyesi
Bahçeşehir Üniversitesi
Yayın
3
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
14
3
Yayın
5
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
0000-0002-7271-6900
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Bahçeşehir Üniversitesi
Yayınlar
The role of individual differences on epistemic curiosity (EC) and self-regulated learning (SRL) during e-learning: the Turkish context
Yazarlar:
Ergün Akgün
,
Enisa Mede
,
Seda Sarac
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.907186
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-PORTFOLYO OLUŞTURMANIN ÖĞRENCİNİN AKADEMİK ÖZ DÜZENLEME BECERİSİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Ergün Akgün
,
Cansu Şahin Kölemen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2405
0
FAVORİ
2405
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Modeling Course Achievements of Elementary Education Teacher Candidates with Artificial Neural Networks
Yazarlar:
Ergün Akgün
,
Metin Demir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.444073
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1418
0
FAVORİ
1418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Assessment Tools in Education
Milli Eğitim Dergisi
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Yayınlar
Modeling Course Achievements of Elementary Education Teacher Candidates with Artificial Neural Networks
Yazarlar:
Ergün Akgün
,
Metin Demir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.444073
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1418
4
ATIF
0
FAVORİ
1418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat