Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seda Sarac
Dr.
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
4
8
Yayın
5
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Preschool Peer Aggression Scale (Teacher Form): Validity Reliability Study
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Seda Sarac
,
Filiz Erbay
,
Gökhan Kayılı
,
Nazife Koyutürk Koçer
,
Alev Önder
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1387572
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
292
0
FAVORİ
292
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çokkültürlü Eğitim İçin Öğretmen Yeterlikleri
Yazarlar:
Seda Sarac
,
Hülya Gülay Ogelman
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
565
0
FAVORİ
565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesinde Sosyal Becerilerin Öğrenmede Öz Düzenleme Düzeyini Yordayici Etkisi
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Seda Sarac
,
Ali Emre Özbilen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
654
0
FAVORİ
654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küçük Çocuklar İçin Epistemik Merak Ölçeği: Türkçe Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Seda Sarac
,
Enisa Mede
,
Tuğba Abanoz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Psikoloji Çalışmaları
DOI: 10.26650/SP2021-1050551
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
619
0
FAVORİ
619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küçük Çocuklarda Psikolojik Dayanıklılık ve Oyun Davranışları
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Seda Sarac
,
Tuğba Abanoz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1034869
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2004
0
FAVORİ
2004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The role of individual differences on epistemic curiosity (EC) and self-regulated learning (SRL) during e-learning: the Turkish context
Yazarlar:
Ergün Akgün
,
Enisa Mede
,
Seda Sarac
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.907186
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
906
0
FAVORİ
906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YARATICI ZİHNİYET YAPILARI ÖLÇEĞİ: TÜRKÇE GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Sema Karakelle
,
Seda Sarac
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kıbrıs Türk Psikiyatri ve Psikoloji Dergisi
DOI: 10.35365/ctjpp.22.2.01
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
628
0
FAVORİ
628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran Şiddetine Maruz Kalma ve Öğrenmede Öz Düzenleme Değişkenleri Açısından Okul Öncesinde Okula Uyum
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Seda Sarac
,
Döne Kahveci
,
Selay Akdoğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1056705
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1156
0
FAVORİ
1156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kıbrıs Türk Psikiyatri ve Psikoloji Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Psikoloji Çalışmaları
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Humanistic Perspective
İzlek Akademik Dergi
Milli Eğitim Dergisi
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Yayınlar
Küçük Çocuklarda Psikolojik Dayanıklılık ve Oyun Davranışları
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Seda Sarac
,
Tuğba Abanoz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1034869
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2004
1
ATIF
0
FAVORİ
2004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran Şiddetine Maruz Kalma ve Öğrenmede Öz Düzenleme Değişkenleri Açısından Okul Öncesinde Okula Uyum
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Seda Sarac
,
Döne Kahveci
,
Selay Akdoğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1056705
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1156
3
ATIF
0
FAVORİ
1156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat