Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Alevond@gmail.com Alevond@gmail.com
Yayın
3
Hakemlik
0
3
Yayın
0
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Kurum
Popüler Yayınları
Okul öncesi öğretmenlerinin eğitimde yapay zeka kullanımı hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Özge Kalaba Yıldırım
,
Alevond@gmail.com Alevond@gmail.com
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Kastamonu İnsan ve Toplum Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1316
0
ATIF
1
FAVORİ
1316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul öncesi öğretmenlerinin eğitimde yapay zeka kullanımı hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Özge Kalaba Yıldırım
,
Alevond@gmail.com Alevond@gmail.com
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Kastamonu İnsan ve Toplum Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1316
1
FAVORİ
1316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preschool Peer Aggression Scale (Teacher Form): Validity Reliability Study
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Seda Sarac
,
Filiz Erbay
,
Gökhan Kayılı
,
Nazife Koyutürk Koçer
,
Alev Önder
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1387572
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
966
0
FAVORİ
966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ AKRAN İLİŞKİLERİNDEKİ BAZI DURUMLARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hülya Gülay Ogelman
,
Nazife Koyutürk Koçer
,
Alevond@gmail.com Alevond@gmail.com
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
DOI: 10.35452/caless.1480047
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
493
0
FAVORİ
493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kastamonu İnsan ve Toplum Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.