Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Neslihan Er
Doktora
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Yayın
4
Hakemlik
0
4
Yayın
0
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
STEM Eğitimi
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Popüler Yayınları
Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinde Model Kullanımına Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Neslihan Er
, Mustafa Zafer Balbağ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
754
0
ATIF
1
FAVORİ
754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The effect of STEM-based science teaching on preservice teachers' learning to learn and entrepreneurship competencies
Yazarlar:
Neslihan Er
,
Ersin Karademir
,
Özden Tezel
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.1695809
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17
0
FAVORİ
17
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Temelli Fiziksel Aktivite Programına Katılan İlkokul Öğrencilerinin Düzenli Fiziksel Aktivite Deneyimleri
Yazarlar:
Neslihan Er
,
Fatma Ünal
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Spor Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17644/sbd.1724369
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
179
0
FAVORİ
179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ana Dilde İletişim Yetkinliğine Yönelik Ölçek Geliştirilmesi ve Öğretmen Adaylarının Yetkinlik Düzeyleri
Yazarlar:
Neslihan Er
,
Ersin Karademir
,
Özden Tezel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.832819
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2237
0
FAVORİ
2237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinde Model Kullanımına Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Neslihan Er
, Mustafa Zafer Balbağ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
754
1
FAVORİ
754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Spor Bilimleri Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.