avatar
Ersin Karademir Prof. Dr. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Yayın 13 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 16
13 Yayın
13 Hakemlik
16 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Yükseköğretimde Kalite Güvencesi Eğitim Informal Öğrenme Okul Dışı Öğrenme Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi STEM Eğitimi Çevre Eğitimi ve Programlarının Geliştirilmesi

Kurum

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

2

1776

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Beceri Kavramına Yönelik Algıları: Bir Olgubilim Çalışması
Yazarlar: Ersin Karademir , Emine Sarıkahya, Kübra Altunsoy
DOI: 10.17494/ogusbd.330740
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9498

6

1

9498

1

1

1838

Yayınlar

0

345

0

2104

1

1838

Proje Tabanlı Öğretimin Fen Laboratuvarı Dersinde Kullanımının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar: Gamze Karaer, Ersin Karademir , Özden Tezel
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.8c.1s.4m
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1243

0

1243

0

2733

ÖĞRETMEN ADAYLARININ GİRİŞİMCİLİK DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Ersin Karademir , Mustafa Zafer Balbağ, Fatih Çemrek
Yayın Bilgisi: 2018 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2365

0

2365

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Beceri Kavramına Yönelik Algıları: Bir Olgubilim Çalışması
Yazarlar: Ersin Karademir , Emine Sarıkahya, Kübra Altunsoy
DOI: 10.17494/ogusbd.330740
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9498

1

9498

Yayınlar

1

1

1838

9

0

2733

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Beceri Kavramına Yönelik Algıları: Bir Olgubilim Çalışması
Yazarlar: Ersin Karademir , Emine Sarıkahya, Kübra Altunsoy
DOI: 10.17494/ogusbd.330740
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9498

6

1

9498

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.