avatar
Ersin Karademir Prof. Dr. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Yayın 13 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 14
13 Yayın
13 Hakemlik
14 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Informal Öğrenme Okul Dışı Öğrenme Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi STEM Eğitimi Çevre Eğitimi ve Programlarının Geliştirilmesi Yükseköğretimde Kalite Güvencesi

Kurum

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

2

1692

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Beceri Kavramına Yönelik Algıları: Bir Olgubilim Çalışması
Yazarlar: Ersin Karademir , Emine Sarıkahya, Kübra Altunsoy
DOI: 10.17494/ogusbd.330740
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9170

5

1

9170

1

1

1743

Yayınlar

0

267

0

1749

1

1743

Proje Tabanlı Öğretimin Fen Laboratuvarı Dersinde Kullanımının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar: Gamze Karaer, Ersin Karademir , Özden Tezel
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.8c.1s.4m
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1151

0

1151

0

2600

ÖĞRETMEN ADAYLARININ GİRİŞİMCİLİK DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Ersin Karademir , Mustafa Zafer Balbağ, Fatih Çemrek
Yayın Bilgisi: 2018 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2230

0

2230

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Beceri Kavramına Yönelik Algıları: Bir Olgubilim Çalışması
Yazarlar: Ersin Karademir , Emine Sarıkahya, Kübra Altunsoy
DOI: 10.17494/ogusbd.330740
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9170

1

9170

Yayınlar

1

1

1743

8

0

2600

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Beceri Kavramına Yönelik Algıları: Bir Olgubilim Çalışması
Yazarlar: Ersin Karademir , Emine Sarıkahya, Kübra Altunsoy
DOI: 10.17494/ogusbd.330740
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9170

5

1

9170

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.