Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Erol Erdem
Doktora
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
3
Hakemlik
2
3
Yayın
2
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Program Değerlendirme
Değerler Eğitimi
Temel Eğitim
Kurum
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
VELİLERİN SINIF ÖĞRETMENLERİNE YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Erol Erdem
,
Özlem Kaf
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.927500
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
814
0
ATIF
3
FAVORİ
814
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Stillerinin Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi. Bir Meta-Analiz
Yazarlar:
Erol Erdem
,
Özlem Kaf
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
0
ATIF
1
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
OTANTİK ÖĞRENMENİN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİNE ETKİSİ. BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Erol Erdem
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Hakkari Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
70
0
FAVORİ
70
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Stillerinin Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi. Bir Meta-Analiz
Yazarlar:
Erol Erdem
,
Özlem Kaf
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
1
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
VELİLERİN SINIF ÖĞRETMENLERİNE YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Erol Erdem
,
Özlem Kaf
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.927500
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
814
3
FAVORİ
814
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Hakkari Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Hakemlik
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat