Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esra Atmaca
Öğretim Görevlisi
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
3
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Çeviri ve Yorum Çalışmaları
Fransız Dili, Edebiyatı ve Kültürü
Kurum
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Hazırlık Programı Öğrencilerinin Çevrim İçi Yabancı Dil Öğrenmeye Yönelik Görüşleri: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Nurten Özçelik
,
Esra Atmaca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
583
0
FAVORİ
583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çeviri Stratejileri ve İşlemleri Açısından Maupassant’ın “La Parure” Öyküsünün Türkçe’ye Çevirilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Perihan Yalçın
,
Esra Atmaca
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.45595
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
399
0
FAVORİ
399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Un Aperçu Général des Méthodes de FLE : De la Méthode Audio-Orale Jusqu’à L’Approche Communicative
Yazarlar:
Esra Atmaca
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
812
0
FAVORİ
812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Çeviri Stratejileri ve İşlemleri Açısından Maupassant’ın “La Parure” Öyküsünün Türkçe’ye Çevirilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Perihan Yalçın
,
Esra Atmaca
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.45595
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
399
1
ATIF
0
FAVORİ
399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat