Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Feyza Topçu
Feyza Topçu
Dr. Öğr. Üyesi
Hasan Kalyoncu Üniversitesi
Yayın
2
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
4
2
Yayın
9
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0002-5853-2670
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Klinik Psikoloji
pozitif psikoloji
psikolojik dayanıklılık
araştırma yöntemleri
Kurum
Hasan Kalyoncu Üniversitesi
Yayınlar
Use of Item Response Theory to Validate Cyberbullying Sensibility Scale for University Students
Yazarlar:
Osman Tolga Arıcak
,
Akif Avcu
,
Feyza Topçu
,
Merve Gülçin Tutlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.629584
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1103
0
FAVORİ
1103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Kaynaştırma Öğrencileri ile İlgili Akran, Veli ve Öğretmen Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Şaziye Başgül
, Büşra Rışvanlı, Gülcan Başar,
Feyza Topçu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3840
0
FAVORİ
3840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Assessment Tools in Education
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Hakemlik
Artuklu İnsan ve Toplum Bilim Dergisi
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Psikoloji Araştırmaları
Türk Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Use of Item Response Theory to Validate Cyberbullying Sensibility Scale for University Students
Yazarlar:
Osman Tolga Arıcak
,
Akif Avcu
,
Feyza Topçu
,
Merve Gülçin Tutlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.629584
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1103
5
ATIF
0
FAVORİ
1103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat