Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Feyza Topçu
Dr. Öğr. Üyesi
Hasan Kalyoncu Üniversitesi
Yayın
4
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
5
4
Yayın
17
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0002-5853-2670
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Klinik Psikoloji
pozitif psikoloji
psikolojik dayanıklılık
araştırma yöntemleri
Kurum
Hasan Kalyoncu Üniversitesi
Popüler Yayınları
Okul Psikolojik Danışmanların Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik Konsültasyon İhtiyaçlarının ve Kaynaklarının Fenomenolojik Desende İncelenmesi
Yazarlar:
Ramazan Çok
,
Ahmet Atıf Solak
,
Ahmet Keskin
,
Eşref Birişik
,
Feyza Topçu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
316
0
ATIF
1
FAVORİ
316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Psikolojik Danışmanların Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik Konsültasyon İhtiyaçlarının ve Kaynaklarının Fenomenolojik Desende İncelenmesi
Yazarlar:
Ramazan Çok
,
Ahmet Atıf Solak
,
Ahmet Keskin
,
Eşref Birişik
,
Feyza Topçu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
316
1
FAVORİ
316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pozitif Psikoterapi ve Kabul ve Kararlılık Terapisi Açısından Değerler Kavramının İncelenmesi
Yazarlar:
Feyza Topçu
,
Mehmet Dinç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21497/sefad.1344766
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1418
0
FAVORİ
1418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Use of Item Response Theory to Validate Cyberbullying Sensibility Scale for University Students
Yazarlar:
Osman Tolga Arıcak
,
Akif Avcu
,
Feyza Topçu
,
Merve Gülçin Tutlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.629584
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1513
0
FAVORİ
1513
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Kaynaştırma Öğrencileri ile İlgili Akran, Veli ve Öğretmen Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Şaziye Başgül
, Büşra Rışvanlı, Gülcan Başar,
Feyza Topçu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4799
0
FAVORİ
4799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Hakemlik
Akademi Karabük Dergisi
Artuklu İnsan ve Toplum Bilim Dergisi
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar
Psikoloji Araştırmaları
Türk Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Use of Item Response Theory to Validate Cyberbullying Sensibility Scale for University Students
Yazarlar:
Osman Tolga Arıcak
,
Akif Avcu
,
Feyza Topçu
,
Merve Gülçin Tutlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.629584
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1513
6
ATIF
0
FAVORİ
1513
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat