Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gürsu Aşık
Dr. Öğr. Üyesi
Bahçeşehir Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi
Yayın
2
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
1
2
Yayın
13
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Matematik Eğitimi
Kurum
Bahçeşehir Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi
Yayınlar
Bütünleşik öğretmenlik projesi: Öğretmen eğitimine sürdürülebilir bir yaklaşım
Yazarlar:
Gürsu Aşık
,
Zerrin Doğança Küçük
, Başak Helvacı,
Mehmet Sencer Corlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.332731
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3865
0
FAVORİ
3865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitiminde Bilişsel ve Bilişüstü Yaklaşımlar: Bir Hizmetiçi Eğitim Semineri Örneği
Yazarlar: Emine Erktin,
Gürsu Aşık
, Fahretdin Hasan Adagideli, Merve Aşık, Nazmi Erdoğan, Şebnem Tekin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1819
0
FAVORİ
1819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Family Counseling and Education
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Education
Yayınlar
Bütünleşik öğretmenlik projesi: Öğretmen eğitimine sürdürülebilir bir yaklaşım
Yazarlar:
Gürsu Aşık
,
Zerrin Doğança Küçük
, Başak Helvacı,
Mehmet Sencer Corlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.332731
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3865
13
ATIF
0
FAVORİ
3865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat