Hamit Kahraman profil resmi
Hamit Kahraman Dr. Öğr. Üyesi DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ, ULUSLARARASI PAZARLAMA ANABİLİM DALI
Yayın 5 Hakemlik 2 TR Dizin Atıf 5
5 Yayın
2 Hakemlik
5 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Hizmet Pazarlaması Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama İletişimi Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi Girişimcilik Uluslararası Ticarette Pazarlama

Kurum

DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ, ULUSLARARASI PAZARLAMA ANABİLİM DALI

Yayınlar

Pazarlamada Yeni Paradigma: Fijitalleşme
DOI: 10.47097/piar.1259927
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 355

0

355

ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMALARINA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARININ MARKA İMAJI ALGISINA ETKİSİ
Yazarlar: Hamit Kahraman , Şeyda Eskalen
DOI: 10.46928/iticusbe.768441
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 642

0

642

Plansız Satın Alma Üzerinde Raf Yönetiminin Etkisi: Kütahya Sera AVM’de Bir Araştırma
Yazarlar: Hamit Kahraman , Merve Kırbıyıkoğlu
DOI: 10.25204/iktisad.779385
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 620

0

620

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.