Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hande Tanberkan
Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
2
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
26
2
Yayın
1
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Diğer)
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Yayınlar
Four-Skill Assessment of Turkish Language: Results from a Pilot Project
Yazarlar: Emine Eroğlu,
Eren Suna
,
Hande Tanberkan
, Amine Canıdemir, Umare Altun, Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.687758
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4069
0
FAVORİ
4069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Changes in Literacy of Students in Turkey by Years and School Types: Performance of Students in PISA Applications
Yazarlar: Hayri Eren Suna,
Hande Tanberkan
, Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.702191
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3590
0
FAVORİ
3590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Hakemlik
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Four-Skill Assessment of Turkish Language: Results from a Pilot Project
Yazarlar: Emine Eroğlu,
Eren Suna
,
Hande Tanberkan
, Amine Canıdemir, Umare Altun, Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.687758
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4069
1
ATIF
0
FAVORİ
4069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Changes in Literacy of Students in Turkey by Years and School Types: Performance of Students in PISA Applications
Yazarlar: Hayri Eren Suna,
Hande Tanberkan
, Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.702191
ATIF
25
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3590
25
ATIF
0
FAVORİ
3590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat