Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mahmut Özer
Prof. Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
49
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
336
49
Yayın
0
Hakemlik
336
CrossRef Atıf
7004470188
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Mühendislik
Yükseköğretim Politikaları
Elektrik Mühendisliği
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Popüler Yayınları
Türkiye’de Eğitimde Eşitsizlikleri Azaltmak İçin Uygulanan Politikalar
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Cem Gençoğlu
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15914
0
ATIF
3
FAVORİ
15914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretime Geçiş Sistemlerindeki Değişikliklerin Matematik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Bekir S. Gür
,
Ahmet Öztürk
,
Mahmut Özer
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.887197
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2506
2
ATIF
2
FAVORİ
2506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de COVID-19 Salgını Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımları
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.722280
ATIF
130
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11801
130
ATIF
2
FAVORİ
11801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki Eğitimde Okul Temelli İyileştirme: “Mesleki Eğitimde 1.000 Okul Projesi”
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1096198
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1352
10
ATIF
1
FAVORİ
1352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6 Şubat 2023 Tarihinde Türkiye’de Yaşanan Deprem Sonrasında Millî Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımlar
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1261101
ATIF
27
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8447
27
ATIF
1
FAVORİ
8447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yapay Zekâ Çağında Kaybolan Zihinler
Yazarlar:
Matjaz Perc
,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2025 ,
İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
154
0
FAVORİ
154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapay Zekâ Eğitim Sistemlerinde Eleştirel Düşünmeyi Tehdit Ediyor
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Hande Tanberkan
,
Matjaz Perc
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1747885
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1856
0
FAVORİ
1856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Turkish Education System's Outlook Through the Lens of TIMSS 2023 Results: Academic Performance and Equality of Opportunities
Yazarlar:
Hayri Eren Suna
,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2025 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1655710
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
192
0
FAVORİ
192
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mustafa Suleyman, The Coming Wave: Technology, Power, and the Twenty-First Century’s Greatest Dilemma, New York: Crown, 2023, 332 s.
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2025 ,
İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
137
0
FAVORİ
137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sağlık Hizmetlerinde Yapay Zekânın Tamamlayıcı Kullanımı
Yazarlar:
Sevil Uygun İlikhan
,
Mahmut Özer
,
Matjaz Perc
,
Hande Tanberkan
,
Yavuz Ayhan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Batı Karadeniz Tıp Dergisi
DOI: 10.29058/mjwbs.1620035
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1215
0
FAVORİ
1215
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Impact of Artificial Intelligence on Assessment and Evaluation Approaches in Education
Yazarlar:
Hande Tanberkan
,
Mahmut Özer
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Educational Studies and Policy
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
541
0
FAVORİ
541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MERİTOKRASİ TUZAĞININ DİNAMİKLERİ VE YAPAY ZEKÂ
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
DOI: 10.17130/ijmeb.1524229
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1168
0
FAVORİ
1168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ChatCPT'nin Bilimsel Yazım Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
526
1
FAVORİ
526
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yükseköğretimin Kitleselleşmesi ve Getirdiği Zorluklar
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1483611
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1156
0
FAVORİ
1156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Participatory Management Can Help AI Ethics Adhere to the Social Consensus
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Matjaz Perc
,
Hayri Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Dergisi
DOI: 10.26650/SJ.2024.44.1.0001
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
415
0
FAVORİ
415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE MESLEKİ EĞİTİMİ GÜÇLENDİRMEK İÇİN BİR YOL HARİTASI
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: 10.69643/kaped.1412082
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1033
0
FAVORİ
1033
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artificial Intelligence Bias and the Amplification of Inequalities in the Labor Market
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Matjaz Perc
,
H. Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Economy Culture and Society
DOI: 10.26650/JECS2023-1415085
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1687
1
FAVORİ
1687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Yapay Zekâ Uygulamalarının Potansiyel Yararları ve Riskleri
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1416087
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18563
1
FAVORİ
18563
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATTA ETKİSİ
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
DOI: 10.17130/ijmeb.1374798
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1228
0
FAVORİ
1228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Impact of Early Childhood Education and Care on Women’s Labor Market Participation
Yazarlar:
Eren Suna
,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Toplum
DOI: 10.12658/E0003
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
434
0
FAVORİ
434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşerî Sermaye ve Sosyal Ağlarda Zayıf Bağların İstihdam Edilebilirliğe Etkisi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Turkish Education Sciences
DOI: 10.46778/goputeb.1351495
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
800
0
FAVORİ
800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Eğitim Sisteminde Matta Etkisi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1359312
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1022
0
FAVORİ
1022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitim Sisteminde Son 20 Yılda Gerçekleştirilen Dönüşümün Son OECD Raporuna Dayalı Bir Değerlendirmesi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1315684
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9690
0
FAVORİ
9690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6 Şubat 2023 Tarihinde Türkiye’de Yaşanan Deprem Sonrasında Millî Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımlar
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1261101
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8447
1
FAVORİ
8447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Professional Development of Teachers in Türkiye: First-Year Outputs of the New Approach by the Ministry of National Education
Yazarlar:
Mahmut Özer
, Hayri Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1275022
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2193
0
FAVORİ
2193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between School Socioeconomic Composition and Academic Achievement in Turkiye
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Economy Culture and Society
DOI: 10.26650/JECS2022-1116979
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1275
0
FAVORİ
1275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki Eğitimde Okul Temelli İyileştirme: “Mesleki Eğitimde 1.000 Okul Projesi”
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1096198
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1352
1
FAVORİ
1352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3308 Sayılı Mesleki Eğitim Kanunu’nda Yapılan Değişiklik Sonrası Mesleki Eğitim Merkezi Programlarının 2022 Yılı İlk Üç Aylık Performans Değerlendirmesi
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Turkish Education Sciences
DOI: 10.46778/goputeb.1100153
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2687
0
FAVORİ
2687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship of Preschool Attendance with Academic Achievement and Socioeconomic Status in Turkey
Yazarlar:
Eren Suna
,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1060460
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2725
0
FAVORİ
2725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Akademik Başarının Belirleyicileri
Yazarlar:
Eren Suna
,
Mahmut Özer
,
Sadri Şensoy
,
Bekir S. Gür
,
Prof. Dr. Selahattin Gelbal
, Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Economy Culture and Society
DOI: 10.26650/JECS2021-934211
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2472
1
FAVORİ
2472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretime Geçiş Sistemlerindeki Değişikliklerin Matematik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Bekir S. Gür
,
Ahmet Öztürk
,
Mahmut Özer
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.887197
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2506
2
FAVORİ
2506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DEKİ SURİYELİ GÖÇMENLERİN MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM ARACILIĞIYLA SOSYAL UYUMUNUN ARTIRILMASI
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
,
Kemal Varın Numanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
DOI: 10.17130/ijmeb.969111
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2693
0
FAVORİ
2693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Mesleki Ortaöğretimden Mezun Arzı ile İşgücü Piyasası Talebi Ne Kadar Uyumlu?
Yazarlar: Yusuf Çidem, Fikret Yalım, Feridun Saka,
Mahmut Özer
,
Eren Suna
,
Kemal Varın Numanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.952936
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1003
0
FAVORİ
1003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Ölçme ve Değerlendirme Alanında Atılan Güncel Adımlar
Yazarlar:
Eren Suna
, Sadri Şensoy,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3304
0
FAVORİ
3304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Mesleki ve Teknik Eğitimde Hizmet içi Öğretmen Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
,
Lütfi Sunar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.882444
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1408
0
FAVORİ
1408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Eşitsizliklerin Kaynağı: Genetik mi Çevre mi?
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
687
0
FAVORİ
687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Promising Opportunity for the Integration of Syrian Refugees in Turkey: New Targets in Accessing the Labor Market through Vocational Education and Training
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.47129/bartiniibf.938396
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
818
0
FAVORİ
818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgınının Olumsuz Etkileriyle Mücadelede Türkiye Ulusal Destekleme Programı (TUDEP)
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
,
Sadri Şensoy
, Mete Cengiz,
Cem Gençoğlu
,
Kemal Varın Numanoğlu
, Mehmet Nezir Gül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.901367
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1699
0
FAVORİ
1699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Ağların İşgücü Piyasası Eşitsizlikleri ve Okuldan İşe Geçişlere Etkisi
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Matjaz Perc
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.868353
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
943
0
FAVORİ
943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Mesleki Eğitimi Güçlendirmek için Atılan Yeni Adımlar
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Turkish Education Sciences
DOI: 10.46778/goputeb.907302
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5811
0
FAVORİ
5811
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Achievement Gap between Schools and Relationship between Achievement and Socioeconomic Status in Turkey
Yazarlar:
Eren Suna
,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.860431
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4034
0
FAVORİ
4034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN EŞİTSİZLİKLERİ AZALTMADAKİ ROLÜ ve TÜRKİYE’DE GELİŞİMİ
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Cem Gençoğlu
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.874222
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1358
0
FAVORİ
1358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okullar Arası Başarı Farklarını Azaltmaya Yönelik Yeni Bir Adım: Mesleki ve Teknik Eğitimde 1.000 Okul Projesi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.824697
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2153
0
FAVORİ
2153
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Özel Yeteneklilere Yetenek Geliştirme Desteğinde Bilim ve Sanat Merkezleri: Mevcut Durum ve İyileştirme Alanları
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.810856
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2539
1
FAVORİ
2539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitimde Eşitsizlikleri Azaltmak İçin Uygulanan Politikalar
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Cem Gençoğlu
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15914
3
FAVORİ
15914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgını Dolayısıyla Okulların Kapanmasının Eğitimde Eşitsizlikler Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
,
Zafer Çelik
,
Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1294
0
FAVORİ
1294
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuldan İşe Geçiş Sorunlarında Bireyselci ve Yapısalcı Yaklaşım Çatışması
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.47129/bartiniibf.759157
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1223
0
FAVORİ
1223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Lisesi Öğrencilerinin Sosyoekonomik Arkaplanı ve Yükseköğretime Geçişteki Tercihleri
Yazarlar: Hayri Eren Suna,
Bekir S. Gür
,
Selahattin Gelbal
,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.734921
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1431
0
FAVORİ
1431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki Eğitimde Okuldan İşe Geçişi Etkileyen Yeni Parametreler: Küresel Dönüşümde Yeni Eğilimler
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
528
0
FAVORİ
528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Mesleki Eğitimde Paradigma Değişimi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.752523
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3265
0
FAVORİ
3265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki ve Teknik Ortaöğretimde Paradigma Değişimi için Yeni Bir Adım: Eğitim Programlarının Güncellenmesi
Yazarlar: Mehmet Canbal,
Bilgen Kerkez
,
Eren Suna
, Kemal Numanoğlu,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5031
0
FAVORİ
5031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA Eğitim Sistemlerinin Performansı Hakkında Bize Ne Söylüyor?
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.697153
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5109
0
FAVORİ
5109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Koronavirüs Salgınında “Kara Gün Dostu” Mesleki ve Teknik Eğitim
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.713574
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3184
0
FAVORİ
3184
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de COVID-19 Salgını Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımları
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.722280
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11801
2
FAVORİ
11801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Batı Karadeniz Tıp Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum
İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Dergisi
International Journal of Educational Studies and Policy
International Journal of Turkish Education Sciences
Journal of Economy Culture and Society
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kapadokya Eğitim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Kurul Üyeliği
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Eğitimde Yapay Zekâ Uygulamalarının Potansiyel Yararları ve Riskleri
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1416087
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18563
11
ATIF
1
FAVORİ
18563
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATTA ETKİSİ
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
DOI: 10.17130/ijmeb.1374798
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1228
2
ATIF
0
FAVORİ
1228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Eğitim Sisteminde Matta Etkisi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1359312
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1022
1
ATIF
0
FAVORİ
1022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitim Sisteminde Son 20 Yılda Gerçekleştirilen Dönüşümün Son OECD Raporuna Dayalı Bir Değerlendirmesi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1315684
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9690
6
ATIF
0
FAVORİ
9690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6 Şubat 2023 Tarihinde Türkiye’de Yaşanan Deprem Sonrasında Millî Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımlar
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1261101
ATIF
27
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8447
27
ATIF
1
FAVORİ
8447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Professional Development of Teachers in Türkiye: First-Year Outputs of the New Approach by the Ministry of National Education
Yazarlar:
Mahmut Özer
, Hayri Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1275022
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2193
4
ATIF
0
FAVORİ
2193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki Eğitimde Okul Temelli İyileştirme: “Mesleki Eğitimde 1.000 Okul Projesi”
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1096198
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1352
10
ATIF
1
FAVORİ
1352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3308 Sayılı Mesleki Eğitim Kanunu’nda Yapılan Değişiklik Sonrası Mesleki Eğitim Merkezi Programlarının 2022 Yılı İlk Üç Aylık Performans Değerlendirmesi
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Turkish Education Sciences
DOI: 10.46778/goputeb.1100153
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2687
6
ATIF
0
FAVORİ
2687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship of Preschool Attendance with Academic Achievement and Socioeconomic Status in Turkey
Yazarlar:
Eren Suna
,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1060460
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2725
6
ATIF
0
FAVORİ
2725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretime Geçiş Sistemlerindeki Değişikliklerin Matematik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Bekir S. Gür
,
Ahmet Öztürk
,
Mahmut Özer
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.887197
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2506
2
ATIF
2
FAVORİ
2506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DEKİ SURİYELİ GÖÇMENLERİN MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM ARACILIĞIYLA SOSYAL UYUMUNUN ARTIRILMASI
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
,
Kemal Varın Numanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
DOI: 10.17130/ijmeb.969111
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2693
4
ATIF
0
FAVORİ
2693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Mesleki Ortaöğretimden Mezun Arzı ile İşgücü Piyasası Talebi Ne Kadar Uyumlu?
Yazarlar: Yusuf Çidem, Fikret Yalım, Feridun Saka,
Mahmut Özer
,
Eren Suna
,
Kemal Varın Numanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.952936
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1003
2
ATIF
0
FAVORİ
1003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Mesleki ve Teknik Eğitimde Hizmet içi Öğretmen Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
,
Lütfi Sunar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.882444
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1408
2
ATIF
0
FAVORİ
1408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Promising Opportunity for the Integration of Syrian Refugees in Turkey: New Targets in Accessing the Labor Market through Vocational Education and Training
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.47129/bartiniibf.938396
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
818
2
ATIF
0
FAVORİ
818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgınının Olumsuz Etkileriyle Mücadelede Türkiye Ulusal Destekleme Programı (TUDEP)
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Eren Suna
,
Sadri Şensoy
, Mete Cengiz,
Cem Gençoğlu
,
Kemal Varın Numanoğlu
, Mehmet Nezir Gül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.901367
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1699
1
ATIF
0
FAVORİ
1699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Ağların İşgücü Piyasası Eşitsizlikleri ve Okuldan İşe Geçişlere Etkisi
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Matjaz Perc
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.868353
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
943
5
ATIF
0
FAVORİ
943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Mesleki Eğitimi Güçlendirmek için Atılan Yeni Adımlar
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Turkish Education Sciences
DOI: 10.46778/goputeb.907302
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5811
12
ATIF
0
FAVORİ
5811
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Achievement Gap between Schools and Relationship between Achievement and Socioeconomic Status in Turkey
Yazarlar:
Eren Suna
,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.860431
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4034
9
ATIF
0
FAVORİ
4034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN EŞİTSİZLİKLERİ AZALTMADAKİ ROLÜ ve TÜRKİYE’DE GELİŞİMİ
Yazarlar:
Mahmut Özer
,
Cem Gençoğlu
,
Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.874222
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1358
2
ATIF
0
FAVORİ
1358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okullar Arası Başarı Farklarını Azaltmaya Yönelik Yeni Bir Adım: Mesleki ve Teknik Eğitimde 1.000 Okul Projesi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.824697
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2153
10
ATIF
0
FAVORİ
2153
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Özel Yeteneklilere Yetenek Geliştirme Desteğinde Bilim ve Sanat Merkezleri: Mevcut Durum ve İyileştirme Alanları
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.810856
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2539
4
ATIF
1
FAVORİ
2539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuldan İşe Geçiş Sorunlarında Bireyselci ve Yapısalcı Yaklaşım Çatışması
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.47129/bartiniibf.759157
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1223
2
ATIF
0
FAVORİ
1223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Lisesi Öğrencilerinin Sosyoekonomik Arkaplanı ve Yükseköğretime Geçişteki Tercihleri
Yazarlar: Hayri Eren Suna,
Bekir S. Gür
,
Selahattin Gelbal
,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.734921
ATIF
22
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1431
22
ATIF
0
FAVORİ
1431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Mesleki Eğitimde Paradigma Değişimi
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.752523
ATIF
29
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3265
29
ATIF
0
FAVORİ
3265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA Eğitim Sistemlerinin Performansı Hakkında Bize Ne Söylüyor?
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.697153
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5109
14
ATIF
0
FAVORİ
5109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Koronavirüs Salgınında “Kara Gün Dostu” Mesleki ve Teknik Eğitim
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.713574
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3184
11
ATIF
0
FAVORİ
3184
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de COVID-19 Salgını Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımları
Yazarlar:
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.722280
ATIF
130
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11801
130
ATIF
2
FAVORİ
11801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat