Mahmut Özer profil resmi
Mahmut Özer Prof. Dr. Bir kuruma bağlı değildir
Yayın 49 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 336
49 Yayın
0 Hakemlik
336 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Mühendislik Yükseköğretim Politikaları Elektrik Mühendisliği

Kurum

Bir kuruma bağlı değildir

Popüler Yayınları

0

3

15914

2

2

2506

Türkiye’de COVID-19 Salgını Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımları
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.722280
ATIF 130 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11801

130

2

11801

Mesleki Eğitimde Okul Temelli İyileştirme: “Mesleki Eğitimde 1.000 Okul Projesi”
DOI: 10.14686/buefad.1096198
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1352

10

1

1352

27

1

8447

Yayınlar

Yapay Zekâ Çağında Kaybolan Zihinler
Yayın Bilgisi: 2025 , İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 154

0

154

Yapay Zekâ Eğitim Sistemlerinde Eleştirel Düşünmeyi Tehdit Ediyor
Yayın Bilgisi: 2025 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1747885
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1856

0

1856

0

192

0

137

0

1215

MERİTOKRASİ TUZAĞININ DİNAMİKLERİ VE YAPAY ZEKÂ
DOI: 10.17130/ijmeb.1524229
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1168

0

1168

ChatCPT'nin Bilimsel Yazım Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2024 , İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 526

1

526

Türkiye’de Yükseköğretimin Kitleselleşmesi ve Getirdiği Zorluklar
Yayın Bilgisi: 2024 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1483611
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1156

0

1156

Participatory Management Can Help AI Ethics Adhere to the Social Consensus
DOI: 10.26650/SJ.2024.44.1.0001
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 415

0

415

TÜRKİYE’DE MESLEKİ EĞİTİMİ GÜÇLENDİRMEK İÇİN BİR YOL HARİTASI
Yayın Bilgisi: 2024 , Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: 10.69643/kaped.1412082
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1033

0

1033

1

1687

Eğitimde Yapay Zekâ Uygulamalarının Potansiyel Yararları ve Riskleri
DOI: 10.14686/buefad.1416087
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 18563

1

18563

MATTA ETKİSİ
DOI: 10.17130/ijmeb.1374798
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1228

0

1228

Impact of Early Childhood Education and Care on Women’s Labor Market Participation
Yayın Bilgisi: 2023 , İnsan ve Toplum
DOI: 10.12658/E0003
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 434

0

434

Beşerî Sermaye ve Sosyal Ağlarda Zayıf Bağların İstihdam Edilebilirliğe Etkisi
DOI: 10.46778/goputeb.1351495
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 800

0

800

Türk Eğitim Sisteminde Matta Etkisi
DOI: 10.14686/buefad.1359312
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1022

0

1022

0

9690

1

8447

The Professional Development of Teachers in Türkiye: First-Year Outputs of the New Approach by the Ministry of National Education
Yazarlar: Mahmut Özer , Hayri Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2023 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1275022
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2193

0

2193

The Relationship between School Socioeconomic Composition and Academic Achievement in Turkiye
DOI: 10.26650/JECS2022-1116979
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1275

0

1275

Mesleki Eğitimde Okul Temelli İyileştirme: “Mesleki Eğitimde 1.000 Okul Projesi”
DOI: 10.14686/buefad.1096198
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1352

1

1352

0

2725

Türkiye’de Akademik Başarının Belirleyicileri
DOI: 10.26650/JECS2021-934211
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2472

1

2472

2

2506

0

2693

Türkiye’de Mesleki Ortaöğretimden Mezun Arzı ile İşgücü Piyasası Talebi Ne Kadar Uyumlu?
Yazarlar: Yusuf Çidem, Fikret Yalım, Feridun Saka, Mahmut Özer , Eren Suna , Kemal Varın Numanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 , Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.952936
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1003

0

1003

0

3304

Eğitimde Eşitsizliklerin Kaynağı: Genetik mi Çevre mi?
Yayın Bilgisi: 2021 , İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 687

0

687

Covid-19 Salgınının Olumsuz Etkileriyle Mücadelede Türkiye Ulusal Destekleme Programı (TUDEP)
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.901367
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1699

0

1699

Sosyal Ağların İşgücü Piyasası Eşitsizlikleri ve Okuldan İşe Geçişlere Etkisi
Yayın Bilgisi: 2021 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.868353
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 943

0

943

Türkiye’de Mesleki Eğitimi Güçlendirmek için Atılan Yeni Adımlar
DOI: 10.46778/goputeb.907302
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5811

0

5811

0

4034

0

1358

0

2153

1

2539

3

15914

0

1294

0

1223

Fen Lisesi Öğrencilerinin Sosyoekonomik Arkaplanı ve Yükseköğretime Geçişteki Tercihleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.734921
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1431

0

1431

0

528

Türkiye’de Mesleki Eğitimde Paradigma Değişimi
Yayın Bilgisi: 2020 , Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.752523
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3265

0

3265

0

5031

PISA Eğitim Sistemlerinin Performansı Hakkında Bize Ne Söylüyor?
DOI: 10.14686/buefad.697153
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5109

0

5109

Türkiye’de Koronavirüs Salgınında “Kara Gün Dostu” Mesleki ve Teknik Eğitim
DOI: 10.14686/buefad.713574
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3184

0

3184

Türkiye’de COVID-19 Salgını Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımları
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.722280
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11801

2

11801

Yayınlar

Eğitimde Yapay Zekâ Uygulamalarının Potansiyel Yararları ve Riskleri
DOI: 10.14686/buefad.1416087
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 18563

11

1

18563

MATTA ETKİSİ
DOI: 10.17130/ijmeb.1374798
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1228

2

0

1228

Türk Eğitim Sisteminde Matta Etkisi
DOI: 10.14686/buefad.1359312
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1022

1

0

1022

6

0

9690

27

1

8447

The Professional Development of Teachers in Türkiye: First-Year Outputs of the New Approach by the Ministry of National Education
Yazarlar: Mahmut Özer , Hayri Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2023 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1275022
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2193

4

0

2193

Mesleki Eğitimde Okul Temelli İyileştirme: “Mesleki Eğitimde 1.000 Okul Projesi”
DOI: 10.14686/buefad.1096198
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1352

10

1

1352

6

0

2725

2

2

2506

4

0

2693

Türkiye’de Mesleki Ortaöğretimden Mezun Arzı ile İşgücü Piyasası Talebi Ne Kadar Uyumlu?
Yazarlar: Yusuf Çidem, Fikret Yalım, Feridun Saka, Mahmut Özer , Eren Suna , Kemal Varın Numanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 , Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.952936
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1003

2

0

1003

Covid-19 Salgınının Olumsuz Etkileriyle Mücadelede Türkiye Ulusal Destekleme Programı (TUDEP)
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.901367
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1699

1

0

1699

Sosyal Ağların İşgücü Piyasası Eşitsizlikleri ve Okuldan İşe Geçişlere Etkisi
Yayın Bilgisi: 2021 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.868353
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 943

5

0

943

Türkiye’de Mesleki Eğitimi Güçlendirmek için Atılan Yeni Adımlar
DOI: 10.46778/goputeb.907302
ATIF 12 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5811

12

0

5811

9

0

4034

2

0

1358

10

0

2153

4

1

2539

Okuldan İşe Geçiş Sorunlarında Bireyselci ve Yapısalcı Yaklaşım Çatışması
DOI: 10.47129/bartiniibf.759157
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1223

2

0

1223

Fen Lisesi Öğrencilerinin Sosyoekonomik Arkaplanı ve Yükseköğretime Geçişteki Tercihleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.734921
ATIF 22 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1431

22

0

1431

Türkiye’de Mesleki Eğitimde Paradigma Değişimi
Yayın Bilgisi: 2020 , Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.752523
ATIF 29 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3265

29

0

3265

PISA Eğitim Sistemlerinin Performansı Hakkında Bize Ne Söylüyor?
DOI: 10.14686/buefad.697153
ATIF 14 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5109

14

0

5109

Türkiye’de Koronavirüs Salgınında “Kara Gün Dostu” Mesleki ve Teknik Eğitim
DOI: 10.14686/buefad.713574
ATIF 11 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3184

11

0

3184

Türkiye’de COVID-19 Salgını Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımları
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.722280
ATIF 130 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11801

130

2

11801

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.