Mahmut Özer profil resmi
Mahmut Özer Prof. Dr. T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın 37 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 209
37 Yayın
0 Hakemlik
209 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Mühendislik Elektrik Mühendisliği

Kurum

T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Popüler Yayınları

Türkiye’de COVID-19 Salgını Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımları
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.722280
ATIF 111 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10698

111

2

10698

0

2

11129

2

2

1608

2

1

1784

8

1

5868

Yayınlar

Eğitimde Yapay Zekâ Uygulamalarının Potansiyel Yararları ve Riskleri
DOI: 10.14686/buefad.1416087
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 587

0

587

MATTA ETKİSİ
DOI: 10.17130/ijmeb.1374798
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 213

0

213

Impact of Early Childhood Education and Care on Women’s Labor Market Participation
Yayın Bilgisi: 2023 , İnsan ve Toplum
DOI: 10.12658/E0003
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 105

0

105

Beşerî Sermaye ve Sosyal Ağlarda Zayıf Bağların İstihdam Edilebilirliğe Etkisi
DOI: 10.46778/goputeb.1351495
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 265

0

265

Türk Eğitim Sisteminde Matta Etkisi
DOI: 10.14686/buefad.1359312
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 384

0

384

0

2537

1

5868

The Professional Development of Teachers in Türkiye: First-Year Outputs of the New Approach by the Ministry of National Education
Yazarlar: Mahmut Özer , Hayri Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2023 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1275022
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 681

0

681

The Relationship between School Socioeconomic Composition and Academic Achievement in Turkiye
DOI: 10.26650/JECS2022-1116979
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 748

0

748

Mesleki Eğitimde Okul Temelli İyileştirme: “Mesleki Eğitimde 1.000 Okul Projesi”
DOI: 10.14686/buefad.1096198
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 860

0

860

0

1547

Türkiye’de Akademik Başarının Belirleyicileri
DOI: 10.26650/JECS2021-934211
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1179

0

1179

2

1608

0

1520

Türkiye’de Mesleki Ortaöğretimden Mezun Arzı ile İşgücü Piyasası Talebi Ne Kadar Uyumlu?
Yazarlar: Yusuf Çidem, Fikret Yalım, Feridun Saka, Mahmut Özer , Eren Suna , Kemal Varın Numanoğlu
DOI: 10.17152/gefad.952936
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 506

0

506

0

1820

Eğitimde Eşitsizliklerin Kaynağı: Genetik mi Çevre mi?
Yayın Bilgisi: 2021 , İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 339

0

339

Covid-19 Salgınının Olumsuz Etkileriyle Mücadelede Türkiye Ulusal Destekleme Programı (TUDEP)
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.901367
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1126

0

1126

Sosyal Ağların İşgücü Piyasası Eşitsizlikleri ve Okuldan İşe Geçişlere Etkisi
Yayın Bilgisi: 2021 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.868353
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 466

0

466

Türkiye’de Mesleki Eğitimi Güçlendirmek için Atılan Yeni Adımlar
DOI: 10.46778/goputeb.907302
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3697

0

3697

0

1982

0

940

0

1616

1

1784

2

11129

0

723

0

900

Fen Lisesi Öğrencilerinin Sosyoekonomik Arkaplanı ve Yükseköğretime Geçişteki Tercihleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.734921
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 910

0

910

0

263

Türkiye’de Mesleki Eğitimde Paradigma Değişimi
DOI: 10.17152/gefad.752523
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2385

0

2385

0

4248

PISA Eğitim Sistemlerinin Performansı Hakkında Bize Ne Söylüyor?
DOI: 10.14686/buefad.697153
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3236

0

3236

Türkiye’de Koronavirüs Salgınında “Kara Gün Dostu” Mesleki ve Teknik Eğitim
DOI: 10.14686/buefad.713574
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2712

0

2712

Türkiye’de COVID-19 Salgını Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımları
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.722280
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10698

2

10698

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

1

0

2537

8

1

5868

The Professional Development of Teachers in Türkiye: First-Year Outputs of the New Approach by the Ministry of National Education
Yazarlar: Mahmut Özer , Hayri Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2023 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1275022
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 681

1

0

681

Mesleki Eğitimde Okul Temelli İyileştirme: “Mesleki Eğitimde 1.000 Okul Projesi”
DOI: 10.14686/buefad.1096198
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 860

9

0

860

4

0

1547

2

2

1608

1

0

1520

Türkiye’de Mesleki Ortaöğretimden Mezun Arzı ile İşgücü Piyasası Talebi Ne Kadar Uyumlu?
Yazarlar: Yusuf Çidem, Fikret Yalım, Feridun Saka, Mahmut Özer , Eren Suna , Kemal Varın Numanoğlu
DOI: 10.17152/gefad.952936
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 506

1

0

506

Covid-19 Salgınının Olumsuz Etkileriyle Mücadelede Türkiye Ulusal Destekleme Programı (TUDEP)
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.901367
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1126

1

0

1126

Sosyal Ağların İşgücü Piyasası Eşitsizlikleri ve Okuldan İşe Geçişlere Etkisi
Yayın Bilgisi: 2021 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.868353
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 466

3

0

466

Türkiye’de Mesleki Eğitimi Güçlendirmek için Atılan Yeni Adımlar
DOI: 10.46778/goputeb.907302
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3697

7

0

3697

4

0

1982

1

0

940

8

0

1616

2

1

1784

2

0

900

Fen Lisesi Öğrencilerinin Sosyoekonomik Arkaplanı ve Yükseköğretime Geçişteki Tercihleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.734921
ATIF 16 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 910

16

0

910

Türkiye’de Mesleki Eğitimde Paradigma Değişimi
DOI: 10.17152/gefad.752523
ATIF 22 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2385

22

0

2385

Türkiye’de COVID-19 Salgını Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımları
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.722280
ATIF 111 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10698

111

2

10698

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.