Mahmut Özer profil resmi
Mahmut Özer Prof. Dr. T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın 37 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 209
37 Yayın
0 Hakemlik
209 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Mühendislik Elektrik Mühendisliği

Kurum

T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Popüler Yayınları

Türkiye’de COVID-19 Salgını Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımları
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.722280
ATIF 111 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10707

111

2

10707

0

2

11170

2

2

1615

2

1

1784

8

1

5883

Yayınlar

Eğitimde Yapay Zekâ Uygulamalarının Potansiyel Yararları ve Riskleri
DOI: 10.14686/buefad.1416087
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 676

0

676

MATTA ETKİSİ
DOI: 10.17130/ijmeb.1374798
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 214

0

214

Impact of Early Childhood Education and Care on Women’s Labor Market Participation
Yayın Bilgisi: 2023 , İnsan ve Toplum
DOI: 10.12658/E0003
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 107

0

107

Beşerî Sermaye ve Sosyal Ağlarda Zayıf Bağların İstihdam Edilebilirliğe Etkisi
DOI: 10.46778/goputeb.1351495
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 266

0

266

Türk Eğitim Sisteminde Matta Etkisi
DOI: 10.14686/buefad.1359312
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 387

0

387

0

2583

1

5883

The Professional Development of Teachers in Türkiye: First-Year Outputs of the New Approach by the Ministry of National Education
Yazarlar: Mahmut Özer , Hayri Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2023 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1275022
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 687

0

687

The Relationship between School Socioeconomic Composition and Academic Achievement in Turkiye
DOI: 10.26650/JECS2022-1116979
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 749

0

749

Mesleki Eğitimde Okul Temelli İyileştirme: “Mesleki Eğitimde 1.000 Okul Projesi”
DOI: 10.14686/buefad.1096198
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 863

0

863

0

1559

Türkiye’de Akademik Başarının Belirleyicileri
DOI: 10.26650/JECS2021-934211
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1188

0

1188

2

1615

0

1533

Türkiye’de Mesleki Ortaöğretimden Mezun Arzı ile İşgücü Piyasası Talebi Ne Kadar Uyumlu?
Yazarlar: Yusuf Çidem, Fikret Yalım, Feridun Saka, Mahmut Özer , Eren Suna , Kemal Varın Numanoğlu
DOI: 10.17152/gefad.952936
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 508

0

508

0

1838

Eğitimde Eşitsizliklerin Kaynağı: Genetik mi Çevre mi?
Yayın Bilgisi: 2021 , İnsan ve Toplum
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 343

0

343

Covid-19 Salgınının Olumsuz Etkileriyle Mücadelede Türkiye Ulusal Destekleme Programı (TUDEP)
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.901367
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1134

0

1134

Sosyal Ağların İşgücü Piyasası Eşitsizlikleri ve Okuldan İşe Geçişlere Etkisi
Yayın Bilgisi: 2021 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.868353
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 467

0

467

Türkiye’de Mesleki Eğitimi Güçlendirmek için Atılan Yeni Adımlar
DOI: 10.46778/goputeb.907302
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3714

0

3714

0

1989

0

942

0

1618

1

1784

2

11170

0

727

0

900

Fen Lisesi Öğrencilerinin Sosyoekonomik Arkaplanı ve Yükseköğretime Geçişteki Tercihleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.734921
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 913

0

913

0

268

Türkiye’de Mesleki Eğitimde Paradigma Değişimi
DOI: 10.17152/gefad.752523
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2390

0

2390

0

4255

PISA Eğitim Sistemlerinin Performansı Hakkında Bize Ne Söylüyor?
DOI: 10.14686/buefad.697153
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3288

0

3288

Türkiye’de Koronavirüs Salgınında “Kara Gün Dostu” Mesleki ve Teknik Eğitim
DOI: 10.14686/buefad.713574
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2719

0

2719

Türkiye’de COVID-19 Salgını Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımları
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.722280
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10707

2

10707

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

1

0

2583

8

1

5883

The Professional Development of Teachers in Türkiye: First-Year Outputs of the New Approach by the Ministry of National Education
Yazarlar: Mahmut Özer , Hayri Eren Suna
Yayın Bilgisi: 2023 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1275022
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 687

1

0

687

Mesleki Eğitimde Okul Temelli İyileştirme: “Mesleki Eğitimde 1.000 Okul Projesi”
DOI: 10.14686/buefad.1096198
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 863

9

0

863

4

0

1559

2

2

1615

1

0

1533

Türkiye’de Mesleki Ortaöğretimden Mezun Arzı ile İşgücü Piyasası Talebi Ne Kadar Uyumlu?
Yazarlar: Yusuf Çidem, Fikret Yalım, Feridun Saka, Mahmut Özer , Eren Suna , Kemal Varın Numanoğlu
DOI: 10.17152/gefad.952936
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 508

1

0

508

Covid-19 Salgınının Olumsuz Etkileriyle Mücadelede Türkiye Ulusal Destekleme Programı (TUDEP)
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.901367
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1134

1

0

1134

Sosyal Ağların İşgücü Piyasası Eşitsizlikleri ve Okuldan İşe Geçişlere Etkisi
Yayın Bilgisi: 2021 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.868353
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 467

3

0

467

Türkiye’de Mesleki Eğitimi Güçlendirmek için Atılan Yeni Adımlar
DOI: 10.46778/goputeb.907302
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3714

7

0

3714

4

0

1989

1

0

942

8

0

1618

2

1

1784

2

0

900

Fen Lisesi Öğrencilerinin Sosyoekonomik Arkaplanı ve Yükseköğretime Geçişteki Tercihleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.734921
ATIF 16 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 913

16

0

913

Türkiye’de Mesleki Eğitimde Paradigma Değişimi
DOI: 10.17152/gefad.752523
ATIF 22 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2390

22

0

2390

Türkiye’de COVID-19 Salgını Sürecinde Milli Eğitim Bakanlığı Tarafından Atılan Politika Adımları
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.722280
ATIF 111 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10707

111

2

10707

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.