Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Selahattin Gelbal
Prof. Dr.
Hacettepe üniversitesi
Yayın
21
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
63
21
Yayın
1
Hakemlik
63
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Diğer)
Kurum
Hacettepe üniversitesi
Popüler Yayınları
Comparison of Data Mining Classification Algorithms on Educational Data under Different Conditions
Yazarlar:
İlhan Koyuncu
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.696664
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1090
3
ATIF
1
FAVORİ
1090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Factors Affecting Academic Self-efficacy of Syrian Refugee Students: A Path Analysis Model
Yazarlar:
Hasibe Yahsi Sari
,
Selahattin Gelbal
,
Halil Sarı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.702041
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1643
6
ATIF
1
FAVORİ
1643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Meta-Analytic Reliability Generalization Study of Perceived Stress Scale In Türkiye Sample
Yazarlar:
Ömer Doğan
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1536530
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
218
0
FAVORİ
218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Minnesota Çok Yönlü Kişilik Envanteri’nin Madde Tepki Kuramına Göre Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyma Erbay Mermer
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
881
0
FAVORİ
881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ölçmede Birim Kavramına Yönelik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nurcan Satan
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
390
0
FAVORİ
390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Okuryazarlığını Etkileyen Faktörlerin Tek ve Çok Düzeyli Yapısal Eşitlik Modeli ile İncelenmesi: PISA 2015 Örneği
Yazarlar:
Eda Akdoğdu Yıldız
,
Mehmet Can Demir
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.933101
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
870
0
FAVORİ
870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUMA BECERİLERİNE YÖNELİK MADDELERİ YANITLAMA HIZLARINI YORDAYAN ÖZELLİKLERİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
İzzettin Aydoğan
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1037681
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
327
0
FAVORİ
327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerine Verilen Matematik Ev Ödevleri Hakkında Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Gözde Kaplan Can
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
828
0
FAVORİ
828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Becerilerini Yordayan Özelliklerin Belirlenmesi: Genetik Algoritma Kestirimi
Yazarlar:
İzzettin Aydoğan
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1030857
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1144
0
FAVORİ
1144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determination of cyber accessibility of teacher made tests/exams
Yazarlar: Gülden Özdemir,
Atilla Özdemir
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.780556
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
726
0
FAVORİ
726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Evaluation of Pass/Fail Decisions through Norm- and Criterion-Referenced Assessments
Yazarlar:
Ismail Cuhadar
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.747105
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1161
0
FAVORİ
1161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Data Mining Classification Algorithms on Educational Data under Different Conditions
Yazarlar:
İlhan Koyuncu
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.696664
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1090
1
FAVORİ
1090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Classification Performances of Mathematics Achievement at PISA 2012 with the Artificial Neural Network, Decision Trees and Discriminant Analysis
Yazarlar:
Emre Toprak
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.778864
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1201
0
FAVORİ
1201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Lisesi Öğrencilerinin Sosyoekonomik Arkaplanı ve Yükseköğretime Geçişteki Tercihleri
Yazarlar: Hayri Eren Suna,
Bekir S. Gür
,
Selahattin Gelbal
,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.734921
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
0
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of a Multidimensional Computerized Adaptive Test based on the Bifactor Model
Yazarlar:
Murat Doğan Şahin
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.707199
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
988
0
FAVORİ
988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Factors Affecting Academic Self-efficacy of Syrian Refugee Students: A Path Analysis Model
Yazarlar:
Hasibe Yahsi Sari
,
Selahattin Gelbal
,
Halil Sarı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.702041
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1643
1
FAVORİ
1643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hekimlerin Belirsizliğe Tepki Ölçeğinin Türkçe versiyonu geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Sevgi Özcan
, Ayşe Melike Eraslan,
Veli Duyan
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cukurova Medical Journal
DOI: 10.17826/cumj.560197
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1064
0
FAVORİ
1064
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kayıp Veriler Yerine Yaklaşık Değer Atamak için Kullanılan Gelişmiş Yöntemlerin Farklı Koşullar Altında Karşılaştırılması
Yazarlar:
Sait Çüm
,
Elif Kübra Demir
,
Selahattin Gelbal
,
Tarık Kışla
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.332605
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10884
0
FAVORİ
10884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim ve Ortaöğretim Başarı Ölçülerinin Yükseköğretime Geçiş Sınav Puanlarını Yordama Gücü
Yazarlar:
Atilla Özdemir
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2207
0
FAVORİ
2207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortak Maddelerin Değişen Madde Fonksiyonu Gösterip Göstermemesi Durumunda Test Eşitlemeye Etkisinin Farklı Yöntemlerle İncelenmesi
Yazarlar: Kadriye Belgin Demirus,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.56218
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1788
0
FAVORİ
1788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İkili Karşılaştırmalar Yargılarına ve Sıralama Yargılarına Dayalı Ölçekleme Yaklaşımlarının Karşılaştırılması
Yazarlar: Aylin Albayrak Sarı,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.30288
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1757
0
FAVORİ
1757
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerinin Kullandıkları Ölçme ve Değerlendirme Yöntem veya Araçlarının İkili Karşılaştırma Yöntemiyle Belirlenmesi
Yazarlar:
Ayşegül Altun
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.09064
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2616
0
FAVORİ
2616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Öz Yeterlik Algılarının İkili Karşılaştırmalı Yargılar Yöntemiyle Belirlenmesi
Yazarlar:
Arife Kart
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.21383
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1670
0
FAVORİ
1670
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Cukurova Medical Journal
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Kurul Üyeliği
International Journal of Assessment Tools in Education
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Spor Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Determination of cyber accessibility of teacher made tests/exams
Yazarlar: Gülden Özdemir,
Atilla Özdemir
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.780556
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
726
2
ATIF
0
FAVORİ
726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Data Mining Classification Algorithms on Educational Data under Different Conditions
Yazarlar:
İlhan Koyuncu
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.696664
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1090
3
ATIF
1
FAVORİ
1090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Classification Performances of Mathematics Achievement at PISA 2012 with the Artificial Neural Network, Decision Trees and Discriminant Analysis
Yazarlar:
Emre Toprak
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.778864
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1201
5
ATIF
0
FAVORİ
1201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Lisesi Öğrencilerinin Sosyoekonomik Arkaplanı ve Yükseköğretime Geçişteki Tercihleri
Yazarlar: Hayri Eren Suna,
Bekir S. Gür
,
Selahattin Gelbal
,
Mahmut Özer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.20.734921
ATIF
19
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
19
ATIF
0
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of a Multidimensional Computerized Adaptive Test based on the Bifactor Model
Yazarlar:
Murat Doğan Şahin
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.707199
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
988
3
ATIF
0
FAVORİ
988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Factors Affecting Academic Self-efficacy of Syrian Refugee Students: A Path Analysis Model
Yazarlar:
Hasibe Yahsi Sari
,
Selahattin Gelbal
,
Halil Sarı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.702041
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1643
6
ATIF
1
FAVORİ
1643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kayıp Veriler Yerine Yaklaşık Değer Atamak için Kullanılan Gelişmiş Yöntemlerin Farklı Koşullar Altında Karşılaştırılması
Yazarlar:
Sait Çüm
,
Elif Kübra Demir
,
Selahattin Gelbal
,
Tarık Kışla
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.332605
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10884
5
ATIF
0
FAVORİ
10884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortak Maddelerin Değişen Madde Fonksiyonu Gösterip Göstermemesi Durumunda Test Eşitlemeye Etkisinin Farklı Yöntemlerle İncelenmesi
Yazarlar: Kadriye Belgin Demirus,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.56218
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1788
4
ATIF
0
FAVORİ
1788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İkili Karşılaştırmalar Yargılarına ve Sıralama Yargılarına Dayalı Ölçekleme Yaklaşımlarının Karşılaştırılması
Yazarlar: Aylin Albayrak Sarı,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.30288
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1757
3
ATIF
0
FAVORİ
1757
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerinin Kullandıkları Ölçme ve Değerlendirme Yöntem veya Araçlarının İkili Karşılaştırma Yöntemiyle Belirlenmesi
Yazarlar:
Ayşegül Altun
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.09064
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2616
4
ATIF
0
FAVORİ
2616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Öz Yeterlik Algılarının İkili Karşılaştırmalı Yargılar Yöntemiyle Belirlenmesi
Yazarlar:
Arife Kart
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.21383
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1670
9
ATIF
0
FAVORİ
1670
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat