Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Tınmaz
Dr.
Woosong University
Yayın
12
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
21
12
Yayın
14
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
0000-0003-4310-0848
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Öğretim Tasarımı
Metaverse
Yapay Zeka
Sosyal Medya
Endüstri 4.0
Nicel araştırma
Kurum
Woosong University
Popüler Yayınları
Shaping the Future of Metaverse Research: Innovation, Collaboration, and Journal of Metaverse’s Academic Impact
Yazarlar:
Enis Karaarslan
,
Ömer Aydın
,
Senem Yazıcı Yılmaz
,
Hasan Tınmaz
,
Süleyman Eken
,
Nida Gökçe Narin
,
Umit Cali
,
Kürşad Özkaynar
,
Önder Gürcan
,
Mina Fanea-ıvanovici
,
Osman Gazi Güçlütürk
,
Man Qi
,
Huseyin Kusetogullari
,
Moharram Challenger
,
Nebojsa Bacanin
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Metaverse
DOI: 10.57019/jmv.1664054
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1492
0
ATIF
1
FAVORİ
1492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Shaping the Future of Metaverse Research: Innovation, Collaboration, and Journal of Metaverse’s Academic Impact
Yazarlar:
Enis Karaarslan
,
Ömer Aydın
,
Senem Yazıcı Yılmaz
,
Hasan Tınmaz
,
Süleyman Eken
,
Nida Gökçe Narin
,
Umit Cali
,
Kürşad Özkaynar
,
Önder Gürcan
,
Mina Fanea-ıvanovici
,
Osman Gazi Güçlütürk
,
Man Qi
,
Huseyin Kusetogullari
,
Moharram Challenger
,
Nebojsa Bacanin
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Metaverse
DOI: 10.57019/jmv.1664054
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1492
1
FAVORİ
1492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Şeffaflıktan Güvene: Eğitim Sistemlerinde Açıklanabilir Yapay Zeka Üzerine Bir Literatür İncelemesi
Yazarlar:
Hasan Tınmaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1739347
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
16
0
FAVORİ
16
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring University Teachers’ Perceptions of Metaverse Integration in Higher Education: A Quantitative Study from China
Yazarlar: Wu Xiaolan,
Hasan Tınmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Metaverse
DOI: 10.57019/jmv.1582429
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
999
0
FAVORİ
999
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Service quality in higher education: A literature review
Yazarlar: Romain Patrick Bartolo,
Hasan Tınmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1518891
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3712
0
FAVORİ
3712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Academic Augmentation: Analyzing Avatar Design in Educational Metaverse
Yazarlar:
Preet Kawal Singh Dhillon
,
Hasan Tinmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Metaverse
DOI: 10.57019/jmv.1440122
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2399
0
FAVORİ
2399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Metaverse – The Next Big Thing in Education: A Systematic Literature Review
Yazarlar:
Hasan Tınmaz
, Mina Fanea-ıvanovici
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1235647
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1429
0
FAVORİ
1429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Immersive realities: a comprehensive guide from virtual reality to metaverse
Yazarlar:
Preet Kawal Singh Dhıllon
,
Hasan Tınmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1406024
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2674
0
FAVORİ
2674
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A survey on college students’ cybersecurity awareness and education from the perspective of China
Yazarlar:
Hongbo Guo
,
Hasan Tınmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1323423
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8368
0
FAVORİ
8368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SALGINI SIRASINDA GÜNEY KORE'NİN K-12 EĞİTİMİNE GENEL BİR BAKIŞ
Yazarlar:
Hasan Tınmaz
,
Yunus Emre Ozturk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.757775
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4082
0
FAVORİ
4082
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİR GÜNEY KORE ÜNİVERSİTESİNDE BAND APP'IN KULLANIMI ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Hasan Tınmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.834250
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1489
0
FAVORİ
1489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğrencilerinin Teknolojik Hazırbulunuşlulukları Üzerine Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Hasan Tınmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.472896
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1137
0
FAVORİ
1137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Preliminary Analysis on Korean University Students’ Readiness Level for Industry 4.0 Revolution
Yazarlar:
Hasan Tinmaz
, Jin Hwa Lee
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.6.6.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1703
0
FAVORİ
1703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Metaverse
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Editörlük
Computers and Informatics
Alan Editörü
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Computers and Informatics
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Computers and Informatics
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Emerging Computer Technologies
Journal of Metaverse
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
Exploring University Teachers’ Perceptions of Metaverse Integration in Higher Education: A Quantitative Study from China
Yazarlar: Wu Xiaolan,
Hasan Tınmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Metaverse
DOI: 10.57019/jmv.1582429
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
999
1
ATIF
0
FAVORİ
999
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Academic Augmentation: Analyzing Avatar Design in Educational Metaverse
Yazarlar:
Preet Kawal Singh Dhillon
,
Hasan Tinmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Metaverse
DOI: 10.57019/jmv.1440122
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2399
2
ATIF
0
FAVORİ
2399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Immersive realities: a comprehensive guide from virtual reality to metaverse
Yazarlar:
Preet Kawal Singh Dhıllon
,
Hasan Tınmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1406024
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2674
3
ATIF
0
FAVORİ
2674
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A survey on college students’ cybersecurity awareness and education from the perspective of China
Yazarlar:
Hongbo Guo
,
Hasan Tınmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1323423
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8368
1
ATIF
0
FAVORİ
8368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SALGINI SIRASINDA GÜNEY KORE'NİN K-12 EĞİTİMİNE GENEL BİR BAKIŞ
Yazarlar:
Hasan Tınmaz
,
Yunus Emre Ozturk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.757775
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4082
2
ATIF
0
FAVORİ
4082
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğrencilerinin Teknolojik Hazırbulunuşlulukları Üzerine Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Hasan Tınmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.472896
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1137
2
ATIF
0
FAVORİ
1137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Preliminary Analysis on Korean University Students’ Readiness Level for Industry 4.0 Revolution
Yazarlar:
Hasan Tinmaz
, Jin Hwa Lee
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.6.6.1
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1703
10
ATIF
0
FAVORİ
1703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI