avatar
Hasan Tınmaz Dr. Woosong University
Yayın 12 Hakemlik 14 CrossRef Atıf 21
12 Yayın
14 Hakemlik
21 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Öğretim Tasarımı Metaverse Yapay Zeka Sosyal Medya Endüstri 4.0 Nicel araştırma

Kurum

Woosong University

Yayınlar

0

16

Exploring University Teachers’ Perceptions of Metaverse Integration in Higher Education: A Quantitative Study from China
Yazarlar: Wu Xiaolan, Hasan Tınmaz
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of Metaverse
DOI: 10.57019/jmv.1582429
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 999

0

999

Service quality in higher education: A literature review
Yazarlar: Romain Patrick Bartolo, Hasan Tınmaz
DOI: 10.17478/jegys.1518891
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3712

0

3712

Academic Augmentation: Analyzing Avatar Design in Educational Metaverse
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of Metaverse
DOI: 10.57019/jmv.1440122
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2399

0

2399

The Metaverse – The Next Big Thing in Education: A Systematic Literature Review
Yazarlar: Hasan Tınmaz , Mina Fanea-ıvanovici
Yayın Bilgisi: 2024 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1235647
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1429

0

1429

0

2674

0

8368

COVID-19 SALGINI SIRASINDA GÜNEY KORE'NİN K-12 EĞİTİMİNE GENEL BİR BAKIŞ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.757775
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4082

0

4082

0

1489

0

1137

A Preliminary Analysis on Korean University Students’ Readiness Level for Industry 4.0 Revolution
Yazarlar: Hasan Tinmaz , Jin Hwa Lee
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.6.6.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1703

0

1703

Yayınlar

Exploring University Teachers’ Perceptions of Metaverse Integration in Higher Education: A Quantitative Study from China
Yazarlar: Wu Xiaolan, Hasan Tınmaz
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of Metaverse
DOI: 10.57019/jmv.1582429
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 999

1

0

999

Academic Augmentation: Analyzing Avatar Design in Educational Metaverse
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of Metaverse
DOI: 10.57019/jmv.1440122
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2399

2

0

2399

3

0

2674

1

0

8368

COVID-19 SALGINI SIRASINDA GÜNEY KORE'NİN K-12 EĞİTİMİNE GENEL BİR BAKIŞ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.757775
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4082

2

0

4082

2

0

1137

A Preliminary Analysis on Korean University Students’ Readiness Level for Industry 4.0 Revolution
Yazarlar: Hasan Tinmaz , Jin Hwa Lee
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.6.6.1
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1703

10

0

1703