Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Işıl Karcılı
Dr.
Denizli Ölçme Değerlendirme Merkezi
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
2
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Denizli Ölçme Değerlendirme Merkezi
Popüler Yayınları
Argümantasyon Temelli Sosyobilimsel Konu Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Argümantasyon Düzeylerine, Karar Verme Becerilerine ve Karar Verme Stillerine Etkisi
Yazarlar:
Işıl Karcılı
,
Serkan Sevım
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1435514
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
384
0
ATIF
1
FAVORİ
384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Geribildirim ve öz-değerlendirmenin öğrencilerin okuduğunu anlama başarısına etkisi
Yazarlar:
Özen Yıldırım
,
Seval Kartal
,
Ömer Kutlu
,
İbrahim Çiçekdemir
,
Dilek Akduman
,
Ayşen Ergün
,
Derya Hocek
,
Işıl Karcılı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1342894
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
319
0
FAVORİ
319
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Temelli Sosyobilimsel Konu Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Argümantasyon Düzeylerine, Karar Verme Becerilerine ve Karar Verme Stillerine Etkisi
Yazarlar:
Işıl Karcılı
,
Serkan Sevım
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1435514
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
384
1
FAVORİ
384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Geribildirim ve öz-değerlendirmenin öğrencilerin okuduğunu anlama başarısına etkisi
Yazarlar:
Özen Yıldırım
,
Seval Kartal
,
Ömer Kutlu
,
İbrahim Çiçekdemir
,
Dilek Akduman
,
Ayşen Ergün
,
Derya Hocek
,
Işıl Karcılı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1342894
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
319
1
ATIF
0
FAVORİ
319
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat