Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seval Kartal
Yayın
10
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
12
10
Yayın
11
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
Geribildirim ve öz-değerlendirmenin öğrencilerin okuduğunu anlama başarısına etkisi
Yazarlar:
Özen Yıldırım
,
Seval Kartal
,
Ömer Kutlu
,
İbrahim Çiçekdemir
,
Dilek Akduman
,
Ayşen Ergün
,
Derya Hocek
,
Işıl Karcılı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1342894
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
845
0
FAVORİ
845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The comparison of the dimensionality results provided by the automated item selection procedure and DETECT analysis
Yazarlar:
Ezgi Mor Dirlik
,
Seval Kartal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1059200
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1097
0
FAVORİ
1097
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası Test Standartlarının ve Yönergelerinin Sistematik ve Karşılaştırmalı İncelenmesi
Yazarlar:
Ezgi Mor Dirlik
,
Özge Altıntaş
,
Seval Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.889770
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2953
0
FAVORİ
2953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Dimensionality and Monotonicity of an Attitude Dataset based on the Item Response Theory Models
Yazarlar:
Seval Kartal
,
Ezgi Mor Dirlik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.728362
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1118
0
FAVORİ
1118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan Seçmeli Testlerde Puanlama Yöntemleri: Madde Güçlüğüne Dayalı Ağırlıklandırma Öğrencilerin Test Sonuçlarını Nasıl Değiştirir?
Yazarlar:
Metin Yaşar
,
Seval Kartal
,
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.878504
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3607
0
FAVORİ
3607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yapımı Bir Testteki Maddelerin Değişen Madde Fonksiyonu Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Metin Yaşar
,
Seval Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.825631
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1967
0
FAVORİ
1967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining Scale Items in Terms of Method Effects Based on the Bifactor Item Response Theory Model
Yazarlar:
Seval Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
700
0
FAVORİ
700
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2012 Okuduğunu Anlama Testine Verilen Yanıtların Boyutluluğunun İki Faktör Modeline Dayalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Seval Kula Kartal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.470194
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1138
0
FAVORİ
1138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GEÇERLİK KAVRAMININ TARİHSEL GELİŞİMİ VE GÜVENİRLİKTE EN ÇOK TERCİH EDİLEN YÖNTEM: CRONBACH ALFA KATSAYISI
Yazarlar:
Seval Kula Kartal
, Ezgi Mor Dirlik
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20951
0
FAVORİ
20951
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ölçekleme Yaklaşımlarının Madde ve Birey Sıralamaları Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Seval Kula Kartal
,
Hamide Deniz Gülleroğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.53309
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1474
0
FAVORİ
1474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Ege Eğitim Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
International Journal of Assessment Tools in Education
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
Geribildirim ve öz-değerlendirmenin öğrencilerin okuduğunu anlama başarısına etkisi
Yazarlar:
Özen Yıldırım
,
Seval Kartal
,
Ömer Kutlu
,
İbrahim Çiçekdemir
,
Dilek Akduman
,
Ayşen Ergün
,
Derya Hocek
,
Işıl Karcılı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1342894
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
845
2
ATIF
0
FAVORİ
845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası Test Standartlarının ve Yönergelerinin Sistematik ve Karşılaştırmalı İncelenmesi
Yazarlar:
Ezgi Mor Dirlik
,
Özge Altıntaş
,
Seval Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.889770
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2953
1
ATIF
0
FAVORİ
2953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Dimensionality and Monotonicity of an Attitude Dataset based on the Item Response Theory Models
Yazarlar:
Seval Kartal
,
Ezgi Mor Dirlik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.728362
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1118
4
ATIF
0
FAVORİ
1118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan Seçmeli Testlerde Puanlama Yöntemleri: Madde Güçlüğüne Dayalı Ağırlıklandırma Öğrencilerin Test Sonuçlarını Nasıl Değiştirir?
Yazarlar:
Metin Yaşar
,
Seval Kartal
,
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.878504
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3607
1
ATIF
0
FAVORİ
3607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yapımı Bir Testteki Maddelerin Değişen Madde Fonksiyonu Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Metin Yaşar
,
Seval Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.825631
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1967
3
ATIF
0
FAVORİ
1967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ölçekleme Yaklaşımlarının Madde ve Birey Sıralamaları Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Seval Kula Kartal
,
Hamide Deniz Gülleroğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.53309
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1474
1
ATIF
0
FAVORİ
1474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI