Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Özge ALTINTAŞ
Özge ALTINTAŞ
Doç. Dr.
Ankara University
Bilinmiyor
Yayın
9
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
14
Bilinmiyor
9
Yayın
12
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Test, Ölçme ve Psikometri
Kurum
Ankara University
Popüler Yayınları
İzlemeye dayalı durum belirleme sürecinde açık uçlu maddelerin geribildirim verme amaçlı kullanımı
Yazarlar:
Özge ALTINTAŞ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1132981
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
364
0
ATIF
3
FAVORİ
364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Seviye Belirleme Sınavı (SBS) Başarısında Etkili Olduğu Düşünülen Faktörlerin Sıralama Yargıları Kanunuyla Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Özge BAL
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1804
0
ATIF
1
FAVORİ
1804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2009 Okuma Becerileri Yeterliklerinin Sosyoekonomik Alt Yapı ve Okul Öncesi Eğitime Katılım Açısından İncelenmesi “Türkiye Örneği”
Yazarlar: Özge ARICI,
Özge ALTINTAŞ
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.1501/Egifak_0000001333
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
569
0
ATIF
1
FAVORİ
569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Differential Item Functioning of Ankara University Examination for Foreign Students by Recursive Partitioning Analysis in the Rasch Model
Yazarlar:
Özge ALTINTAŞ
,
Ömer KUTLU
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.554212
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
641
4
ATIF
1
FAVORİ
641
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PSİKOLOJİK ÖLÇMELERİN KISA TARİHİ VE 21. YÜZYILDA SINIF İÇİ DURUM BELİRLEME ANLAYIŞI
Yazarlar:
Ömer KUTLU
,
Özge ALTINTAŞ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.896121
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1129
4
ATIF
1
FAVORİ
1129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İzlemeye dayalı durum belirleme sürecinde açık uçlu maddelerin geribildirim verme amaçlı kullanımı
Yazarlar:
Özge ALTINTAŞ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1132981
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
364
3
FAVORİ
364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Equality of admission tests using kernel equating under the non-equivalent groups with covariates design
Yazarlar:
Özge ALTINTAŞ
, Gabriel WALLIN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.976660
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
804
0
FAVORİ
804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gelişen Zihin Yapısının Okuma Becerilerine İçsel ve Dışsal Motivasyon Kaynakları Bağlamında Etkisinin Aracılık Modelleriyle İncelenmesi: PISA 2018 Türkiye Örneği
Yazarlar:
Özge ALTINTAŞ
,
Özge ARICI
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.982133
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
1
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PSİKOLOJİK ÖLÇMELERİN KISA TARİHİ VE 21. YÜZYILDA SINIF İÇİ DURUM BELİRLEME ANLAYIŞI
Yazarlar:
Ömer KUTLU
,
Özge ALTINTAŞ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.896121
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1129
1
FAVORİ
1129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası Test Standartlarının ve Yönergelerinin Sistematik ve Karşılaştırmalı İncelenmesi
Yazarlar:
Ezgi MOR DİRLİK
,
Özge ALTINTAŞ
,
Seval KARTAL
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.889770
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1481
0
FAVORİ
1481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Differential Item Functioning of Ankara University Examination for Foreign Students by Recursive Partitioning Analysis in the Rasch Model
Yazarlar:
Özge ALTINTAŞ
,
Ömer KUTLU
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.554212
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
641
1
FAVORİ
641
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İstanbul boğazı-mavi kuşak hareketi projesi’nin etkililiğinin belirlenmesi
Yazarlar: Ömer KUTLU,
Mustafa Cem BABADOĞAN
, Hatice KUMANDAŞ-ÖZTÜRK,
Özge ALTINTAŞ
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.180101
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1220
0
FAVORİ
1220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2009 Okuma Becerileri Yeterliklerinin Sosyoekonomik Alt Yapı ve Okul Öncesi Eğitime Katılım Açısından İncelenmesi “Türkiye Örneği”
Yazarlar: Özge ARICI,
Özge ALTINTAŞ
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.1501/Egifak_0000001333
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
569
1
FAVORİ
569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Seviye Belirleme Sınavı (SBS) Başarısında Etkili Olduğu Düşünülen Faktörlerin Sıralama Yargıları Kanunuyla Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Özge BAL
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1804
1
FAVORİ
1804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Editörlük
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
İstatistik Editörü
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Harran Maarif Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Yayınlar
Equality of admission tests using kernel equating under the non-equivalent groups with covariates design
Yazarlar:
Özge ALTINTAŞ
, Gabriel WALLIN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.976660
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
804
4
ATIF
0
FAVORİ
804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gelişen Zihin Yapısının Okuma Becerilerine İçsel ve Dışsal Motivasyon Kaynakları Bağlamında Etkisinin Aracılık Modelleriyle İncelenmesi: PISA 2018 Türkiye Örneği
Yazarlar:
Özge ALTINTAŞ
,
Özge ARICI
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.982133
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
1
ATIF
1
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PSİKOLOJİK ÖLÇMELERİN KISA TARİHİ VE 21. YÜZYILDA SINIF İÇİ DURUM BELİRLEME ANLAYIŞI
Yazarlar:
Ömer KUTLU
,
Özge ALTINTAŞ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.896121
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1129
4
ATIF
1
FAVORİ
1129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası Test Standartlarının ve Yönergelerinin Sistematik ve Karşılaştırmalı İncelenmesi
Yazarlar:
Ezgi MOR DİRLİK
,
Özge ALTINTAŞ
,
Seval KARTAL
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.889770
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1481
1
ATIF
0
FAVORİ
1481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Differential Item Functioning of Ankara University Examination for Foreign Students by Recursive Partitioning Analysis in the Rasch Model
Yazarlar:
Özge ALTINTAŞ
,
Ömer KUTLU
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.554212
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
641
4
ATIF
1
FAVORİ
641
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat