Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Eren Can Aybek
Doç. Dr.
Pamukkale Universitesi
Yayın
13
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
56
13
Yayın
28
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
56
TR Dizin Atıf
0000-0003-3040-2337
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
Pamukkale Universitesi
Popüler Yayınları
Millî Eğitim Bakanlığı Tarafından Yayınlanan Test Maddelerinin Madde Yazım İlkelerine Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Seval Kula Kartal
,
Özen Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1016634
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1248
2
ATIF
1
FAVORİ
1248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Stabilizing Maximum Likelihood Estimation with a Damping Factor in the Initial Phase of Computerized Adaptive Testing
Yazarlar:
Alper Tosun
,
Eren Can Aybek
,
Alper Sinan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1658558
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
318
0
FAVORİ
318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A practical guide to item bank calibration with multiple matrix sampling
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Serkan Arıkan
,
Güneş Ertaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1440316
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1260
0
FAVORİ
1260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relation of Item Difficulty Between Classical Test Theory and Item Response Theory: Computerized Adaptive Test Perspective
Yazarlar:
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1209284
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1052
0
FAVORİ
1052
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Millî Eğitim Bakanlığı Tarafından Yayınlanan Test Maddelerinin Madde Yazım İlkelerine Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Seval Kula Kartal
,
Özen Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1016634
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1248
1
FAVORİ
1248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖLÇEKLERDE İFADE ETKİSİNİN FARKLI BOYUTLULUK ANALİZLERİYLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Seval Kula Kartal
,
Eren Can Aybek
,
Metin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1033284
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1028
0
FAVORİ
1028
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan Seçmeli Testlerde Puanlama Yöntemleri: Madde Güçlüğüne Dayalı Ağırlıklandırma Öğrencilerin Test Sonuçlarını Nasıl Değiştirir?
Yazarlar:
Metin Yaşar
,
Seval Kartal
,
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.878504
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3606
0
FAVORİ
3606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜRETKEN PEDAGOJİ: BİR SİSTEMATİK LİTERATÜR TARAMASI ve EŞLİK EDEN TEKNOLOJİ DESTEKLİ SÜREÇLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Mehmet Ersoy
,
İlknur Şentürk
,
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
921
0
FAVORİ
921
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yapımı Bir Testteki Maddelerin Değişen Madde Fonksiyonu Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Metin Yaşar
,
Seval Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.825631
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1967
0
FAVORİ
1967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Artificial Neural Networks and Logistic Regression Analysis in PISA Science Literacy Success Prediction
Yazarlar:
Ali Bozak
,
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.693081
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1369
0
FAVORİ
1369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Testing Measurement Invariance of Academic Self-Efficacy Scale for Singapore, Spain and Turkey
Yazarlar: Ozen Yildirim,
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.585605
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1185
0
FAVORİ
1185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kendini Değerlendirme Envanteri’nin Bilgisayar Ortamında Bireye Uyarlanmış Test Olarak Uygulanabilirliği
Yazarlar:
Eren Can Aybek
, R. Nükhet Çıkrıkçı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14164
0
FAVORİ
14164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Concerto: Bilgisayar Ortamında Bireye Uyarlanmış Test Uygulamaları için Bir Platform
Yazarlar:
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2986
0
FAVORİ
2986
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Ortamında Ve Kağıt-Kalem Formunda Uygulanan Genel Yetenek Testinin Psikometrik Özelliklerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
R. Nükhet Demirtaşlı
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.81052
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
835
0
FAVORİ
835
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Education in Science Environment and Health
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Ankara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Turkish Education Sciences
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Review of International Geographical Education Online
Troia Tıp Dergisi
Yayınlar
The Relation of Item Difficulty Between Classical Test Theory and Item Response Theory: Computerized Adaptive Test Perspective
Yazarlar:
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1209284
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1052
1
ATIF
0
FAVORİ
1052
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Millî Eğitim Bakanlığı Tarafından Yayınlanan Test Maddelerinin Madde Yazım İlkelerine Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Seval Kula Kartal
,
Özen Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1016634
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1248
2
ATIF
1
FAVORİ
1248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖLÇEKLERDE İFADE ETKİSİNİN FARKLI BOYUTLULUK ANALİZLERİYLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Seval Kula Kartal
,
Eren Can Aybek
,
Metin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1033284
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1028
2
ATIF
0
FAVORİ
1028
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan Seçmeli Testlerde Puanlama Yöntemleri: Madde Güçlüğüne Dayalı Ağırlıklandırma Öğrencilerin Test Sonuçlarını Nasıl Değiştirir?
Yazarlar:
Metin Yaşar
,
Seval Kartal
,
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.878504
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3606
1
ATIF
0
FAVORİ
3606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yapımı Bir Testteki Maddelerin Değişen Madde Fonksiyonu Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Metin Yaşar
,
Seval Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.825631
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1967
3
ATIF
0
FAVORİ
1967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Artificial Neural Networks and Logistic Regression Analysis in PISA Science Literacy Success Prediction
Yazarlar:
Ali Bozak
,
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.693081
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1369
1
ATIF
0
FAVORİ
1369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI