Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Eren Can Aybek
Eren Can Aybek
Doç. Dr.
Pamukkale Universitesi
Yayın
11
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
7
11
Yayın
20
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
0000-0003-3040-2337
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
Pamukkale Universitesi
Popüler Yayınları
Millî Eğitim Bakanlığı Tarafından Yayınlanan Test Maddelerinin Madde Yazım İlkelerine Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Seval Kula Kartal
,
Özen Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1016634
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
514
1
ATIF
1
FAVORİ
514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Relation of Item Difficulty Between Classical Test Theory and Item Response Theory: Computerized Adaptive Test Perspective
Yazarlar:
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1209284
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
573
0
FAVORİ
573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Millî Eğitim Bakanlığı Tarafından Yayınlanan Test Maddelerinin Madde Yazım İlkelerine Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Seval Kula Kartal
,
Özen Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1016634
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
514
1
FAVORİ
514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖLÇEKLERDE İFADE ETKİSİNİN FARKLI BOYUTLULUK ANALİZLERİYLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Seval Kula Kartal
,
Eren Can Aybek
,
Metin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1033284
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
585
0
FAVORİ
585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan Seçmeli Testlerde Puanlama Yöntemleri: Madde Güçlüğüne Dayalı Ağırlıklandırma Öğrencilerin Test Sonuçlarını Nasıl Değiştirir?
Yazarlar:
Metin Yaşar
,
Seval Kartal
,
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.878504
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2482
0
FAVORİ
2482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜRETKEN PEDAGOJİ: BİR SİSTEMATİK LİTERATÜR TARAMASI ve EŞLİK EDEN TEKNOLOJİ DESTEKLİ SÜREÇLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Mehmet Ersoy
,
İlknur Şentürk
,
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
650
0
FAVORİ
650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yapımı Bir Testteki Maddelerin Değişen Madde Fonksiyonu Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Metin Yaşar
,
Seval Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.825631
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1454
0
FAVORİ
1454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Artificial Neural Networks and Logistic Regression Analysis in PISA Science Literacy Success Prediction
Yazarlar:
Ali Bozak
,
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.693081
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1062
0
FAVORİ
1062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Testing Measurement Invariance of Academic Self-Efficacy Scale for Singapore, Spain and Turkey
Yazarlar: Ozen Yildirim,
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.585605
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
981
0
FAVORİ
981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kendini Değerlendirme Envanteri’nin Bilgisayar Ortamında Bireye Uyarlanmış Test Olarak Uygulanabilirliği
Yazarlar:
Eren Can Aybek
, R. Nükhet Çıkrıkçı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12522
0
FAVORİ
12522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Concerto: Bilgisayar Ortamında Bireye Uyarlanmış Test Uygulamaları için Bir Platform
Yazarlar:
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2624
0
FAVORİ
2624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Ortamında Ve Kağıt-Kalem Formunda Uygulanan Genel Yetenek Testinin Psikometrik Özelliklerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
R. Nükhet Demirtaşlı
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.81052
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
672
0
FAVORİ
672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Education in Science Environment and Health
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editör Yardımcısı , İstatistik Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Review of International Geographical Education Online
Troia Tıp Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Millî Eğitim Bakanlığı Tarafından Yayınlanan Test Maddelerinin Madde Yazım İlkelerine Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Seval Kula Kartal
,
Özen Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1016634
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
514
1
ATIF
1
FAVORİ
514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖLÇEKLERDE İFADE ETKİSİNİN FARKLI BOYUTLULUK ANALİZLERİYLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Seval Kula Kartal
,
Eren Can Aybek
,
Metin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1033284
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
585
2
ATIF
0
FAVORİ
585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan Seçmeli Testlerde Puanlama Yöntemleri: Madde Güçlüğüne Dayalı Ağırlıklandırma Öğrencilerin Test Sonuçlarını Nasıl Değiştirir?
Yazarlar:
Metin Yaşar
,
Seval Kartal
,
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.878504
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2482
1
ATIF
0
FAVORİ
2482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yapımı Bir Testteki Maddelerin Değişen Madde Fonksiyonu Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Metin Yaşar
,
Seval Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.825631
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1454
2
ATIF
0
FAVORİ
1454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Artificial Neural Networks and Logistic Regression Analysis in PISA Science Literacy Success Prediction
Yazarlar:
Ali Bozak
,
Eren Can Aybek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.693081
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1062
1
ATIF
0
FAVORİ
1062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat