Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serkan Arıkan
Doç. Dr.
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
51
6
Yayın
14
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
51
TR Dizin Atıf
0000-0001-9610-5496
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
Matematik Eğitimi
Kurum
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
STEM Yeterlikleri Değerlendirme Çerçevesinin 4. sınıf Düzeyi için Uyarlanması
Yazarlar:
Serkan Arıkan
,
Melek Pesen
,
Emine Erktin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1249861
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
908
2
ATIF
3
FAVORİ
908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A practical guide to item bank calibration with multiple matrix sampling
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Serkan Arıkan
,
Güneş Ertaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1440316
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
528
0
FAVORİ
528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası Matematik Yarışması Maddelerinin Cinsiyet Gruplarına Göre Değişen Madde Fonksiyonu (DMF) açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Arıkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1411656
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
289
0
FAVORİ
289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Yeterlikleri Değerlendirme Çerçevesinin 4. sınıf Düzeyi için Uyarlanması
Yazarlar:
Serkan Arıkan
,
Melek Pesen
,
Emine Erktin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1249861
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
908
3
FAVORİ
908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki Gelişimde Öğrenme Topluluğu Yaklaşımı: Fen ve Matematik Öğretmenleri için bir Ölçme ve Değerlendirme Programı
Yazarlar:
Bengu Borkan
,
Engin Ader
,
Beyza İnceçam
,
Arif Böyüksolak
,
Emine Erktin
,
Güneş Ertaş
,
Serkan Arıkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1106934
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
624
0
FAVORİ
624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers’ Knowledge and Perception about Dyslexia: Developing and Validating a Scale
Yazarlar:
Duygu Tosun
,
Serkan Arıkan
,
Nalan Babür
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.684672
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2698
0
FAVORİ
2698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adaptation of the Self-efficacy Beliefs in STEM Education Scale and Testing Measurement Invariance across Groups
Yazarlar:
Cansu Demirtaş
,
Serkan Arıkan
, Ebru Zeynep Muğaloğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.675240
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1416
0
FAVORİ
1416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Baskent University Journal of Education
Hakemlik
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Yayınlar
STEM Yeterlikleri Değerlendirme Çerçevesinin 4. sınıf Düzeyi için Uyarlanması
Yazarlar:
Serkan Arıkan
,
Melek Pesen
,
Emine Erktin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1249861
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
908
2
ATIF
3
FAVORİ
908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers’ Knowledge and Perception about Dyslexia: Developing and Validating a Scale
Yazarlar:
Duygu Tosun
,
Serkan Arıkan
,
Nalan Babür
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.684672
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2698
4
ATIF
0
FAVORİ
2698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adaptation of the Self-efficacy Beliefs in STEM Education Scale and Testing Measurement Invariance across Groups
Yazarlar:
Cansu Demirtaş
,
Serkan Arıkan
, Ebru Zeynep Muğaloğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.675240
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1416
4
ATIF
0
FAVORİ
1416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat