Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Selma Şenel
Doç. Dr.
Balıkesir University
Yayın
16
Hakemlik
42
CrossRef Atıf
149
TR Dizin Atıf
86
16
Yayın
42
Hakemlik
149
CrossRef Atıf
86
TR Dizin Atıf
0000-0002-5803-0793
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
Bilgisayar Tabanlı Sınav Uygulamaları
Kurum
Balıkesir University
Yayınlar
Comparison of CAT Procedures at Low Ability Levels: A Simulation Study and Analysis in the Context of Students with Disabilities
Yazarlar:
Selma Şenel
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
180
0
FAVORİ
180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretime Geçiş Merkezi Sınavının Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Göre Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Selma Şenel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: 10.48166/ejaes.1135479
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
381
0
FAVORİ
381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of Test-Taking Strategies Scale: High School and Undergraduate Form
Yazarlar:
Emine Burcu Tunç
,
Selma Şenel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.888368
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
575
0
FAVORİ
575
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Remote Assessment in Higher Education during COVID-19 Pandemic
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Hüseyin Can Şenel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.820140
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3577
0
FAVORİ
3577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen İhtiyaçlarına Dönük Web Tabanlı “Ölçme ve Değerlendirme” Eğitim Seti Tasarımı
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Serpil Günaydın
,
Bülent Pekdağ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.839841
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
616
0
FAVORİ
616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Use of take-home exam for remote assessment: A case study from Turkey
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Hüseyin Can Şenel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.912965
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1170
0
FAVORİ
1170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Değişen Madde Fonksiyonunun Belirlenmesinde “difR” R Paketinin Kullanımı: Ortaöğretime Geçiş Sınavı Fen Alt Testi
Yazarlar:
Betül Alatlı
,
Selma Şenel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.684727
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2143
0
FAVORİ
2143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Herkes İçin Mobil Öğrenme: Mobil Uygulamaların Evrensel Tasarım İlkelerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Selma Şenel
, Hüseyin Şenel,
Serpil Günaydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.377503
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4402
0
FAVORİ
4402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Siber Aylaklık Seviyelerini Yordayan Faktörler
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Serpil Günaydın
,
Mustafa Tuncay Sarıtaş
,
Harun Çiğdem
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2376
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2225
0
FAVORİ
2225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Programlama Konusu “Kazanımları” ile “Sınıf İçi Ölçme Süreçlerinin” Bilişsel Düzeylerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Selma Şenel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Computers in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2690
0
FAVORİ
2690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Ersoy Topuzkanamış
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.397642
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2306
0
FAVORİ
2306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Öğretmenlerinin Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Süreçlerinde Yaşadıkları Problemler ve Yetersizlikler
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Bülent Pekdağ
,
Serpil Günaydın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437824
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1424
0
FAVORİ
1424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Teknoloji Destekli Sınıflardaki Yeterliklerine İlişkin Öğrenci Algıları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Bülent Pekdağ
,
Mustafa Tuncay Sarıtaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.363938
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2904
0
FAVORİ
2904
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ankara Üniversitesi Uzaktan Eğitim Programına Katılan Öğrencilerin Akademik Başarılarını Yordayan Faktörler
Yazarlar:
Selma Şenel
, Ömer Kutlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.87414
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2927
0
FAVORİ
2927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Engelli Öğrencilerin Üniversite Giriş Sınavı Deneyimleri
Yazarlar:
Selma Şenel
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Hacettepe Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5569
0
FAVORİ
5569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lojistik Regresyon Analizinin Kullanıldığı Makaleler Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Betül Alatlı
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.67169
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14226
0
FAVORİ
14226
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Hacettepe Journal of Educational Research
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Computers in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Advanced Education Studies
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kastamonu Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Editörlük
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
İstatistik Editörü
International Journal of Assessment Tools in Education
Alan Editörü
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Research on Education and Psychology
İstatistik Editörü
Kurul Üyeliği
International Journal of Assessment Tools in Education
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Computers in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Ortaöğretime Geçiş Merkezi Sınavının Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Göre Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Selma Şenel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: 10.48166/ejaes.1135479
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
381
2
ATIF
0
FAVORİ
381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of Test-Taking Strategies Scale: High School and Undergraduate Form
Yazarlar:
Emine Burcu Tunç
,
Selma Şenel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.888368
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
575
1
ATIF
0
FAVORİ
575
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Remote Assessment in Higher Education during COVID-19 Pandemic
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Hüseyin Can Şenel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.820140
ATIF
64
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3577
64
ATIF
0
FAVORİ
3577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Use of take-home exam for remote assessment: A case study from Turkey
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Hüseyin Can Şenel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.912965
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1170
9
ATIF
0
FAVORİ
1170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Değişen Madde Fonksiyonunun Belirlenmesinde “difR” R Paketinin Kullanımı: Ortaöğretime Geçiş Sınavı Fen Alt Testi
Yazarlar:
Betül Alatlı
,
Selma Şenel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.684727
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2143
1
ATIF
0
FAVORİ
2143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Herkes İçin Mobil Öğrenme: Mobil Uygulamaların Evrensel Tasarım İlkelerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Selma Şenel
, Hüseyin Şenel,
Serpil Günaydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.377503
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4402
4
ATIF
0
FAVORİ
4402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Siber Aylaklık Seviyelerini Yordayan Faktörler
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Serpil Günaydın
,
Mustafa Tuncay Sarıtaş
,
Harun Çiğdem
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2376
ATIF
20
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2225
20
ATIF
0
FAVORİ
2225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Dinleme Stratejilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Ersoy Topuzkanamış
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.397642
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2306
1
ATIF
0
FAVORİ
2306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Öğretmenlerinin Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Süreçlerinde Yaşadıkları Problemler ve Yetersizlikler
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Bülent Pekdağ
,
Serpil Günaydın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437824
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1424
9
ATIF
0
FAVORİ
1424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Teknoloji Destekli Sınıflardaki Yeterliklerine İlişkin Öğrenci Algıları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Bülent Pekdağ
,
Mustafa Tuncay Sarıtaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.363938
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2904
3
ATIF
0
FAVORİ
2904
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ankara Üniversitesi Uzaktan Eğitim Programına Katılan Öğrencilerin Akademik Başarılarını Yordayan Faktörler
Yazarlar:
Selma Şenel
, Ömer Kutlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.87414
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2927
4
ATIF
0
FAVORİ
2927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lojistik Regresyon Analizinin Kullanıldığı Makaleler Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Selma Şenel
,
Betül Alatlı
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.67169
ATIF
31
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14226
31
ATIF
0
FAVORİ
14226
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat