Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seval Kula Kartal
Doç. Dr.
Pamukkale
Yayın
5
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
5
5
Yayın
24
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
biçimlendirici değerlendirme
okuduğunu anlama becerisinin ölçülmesi
test boyutluluğu
Kurum
Pamukkale
Popüler Yayınları
Millî Eğitim Bakanlığı Tarafından Yayınlanan Test Maddelerinin Madde Yazım İlkelerine Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Seval Kula Kartal
,
Özen Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1016634
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
549
1
ATIF
1
FAVORİ
549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okuduğu Anlama için Tanımlanmış Bilişsel Düzeyler Nelerdir? Geniş Ölçekli Ölçme Uygulamalarının Okuduğunu Anlama Çerçevelerine Dayalı Bir İnceleme
Yazarlar:
Seval Kula Kartal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1524131
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
44
0
FAVORİ
44
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Do we really understand what formative assessment is? Examining the formative assessment definitions within the measurement and evaluation textbooks
Yazarlar:
Seval Kula Kartal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1343575
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
356
0
FAVORİ
356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Millî Eğitim Bakanlığı Tarafından Yayınlanan Test Maddelerinin Madde Yazım İlkelerine Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Seval Kula Kartal
,
Özen Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1016634
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
549
1
FAVORİ
549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf İçi Ölçme: Biçimlendirici Durum Belirlemenin Psikolojik ve Kuramsal Temelleri
Yazarlar:
Seval Kula Kartal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1127958
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1454
0
FAVORİ
1454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖLÇEKLERDE İFADE ETKİSİNİN FARKLI BOYUTLULUK ANALİZLERİYLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Seval Kula Kartal
,
Eren Can Aybek
,
Metin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1033284
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
621
0
FAVORİ
621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editör Yardımcısı , İstatistik Editörü
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Millî Eğitim Bakanlığı Tarafından Yayınlanan Test Maddelerinin Madde Yazım İlkelerine Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Eren Can Aybek
,
Seval Kula Kartal
,
Özen Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1016634
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
549
1
ATIF
1
FAVORİ
549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf İçi Ölçme: Biçimlendirici Durum Belirlemenin Psikolojik ve Kuramsal Temelleri
Yazarlar:
Seval Kula Kartal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1127958
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1454
2
ATIF
0
FAVORİ
1454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖLÇEKLERDE İFADE ETKİSİNİN FARKLI BOYUTLULUK ANALİZLERİYLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Seval Kula Kartal
,
Eren Can Aybek
,
Metin Yaşar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1033284
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
621
2
ATIF
0
FAVORİ
621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat