Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Ayaz
Yayın
8
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
23
8
Yayın
0
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Öğretim Teknolojileri Kullanımının İlkokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Fatih Ayaz
,
Hanifi Şekerci
,
Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17131503
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2096
2
ATIF
1
FAVORİ
2096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretim Teknolojileri Kullanımının İlkokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Fatih Ayaz
,
Hanifi Şekerci
,
Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17131503
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2096
1
FAVORİ
2096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK ALGI ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mehmet Fatih Ayaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.11595
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2999
0
FAVORİ
2999
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN DERSLERE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mehmet Fatih Ayaz
,
Hanifi Şekerci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3835
0
FAVORİ
3835
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Proje Tabanlı Öğrenmenin Öğrencilerin Fen Derslerine Yönelik Tutumlarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Fatih Ayaz
, Mikail Söylemez
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.20414
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1895
0
FAVORİ
1895
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ AKADEMİK BAŞARIYA VE TUTUMA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mehmet Ayaz
,
Hanifi Şekerci
Yayın Bilgisi: 2015 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2377
0
FAVORİ
2377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Fen Derslerine Yönelik Tutumlarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Fatih Ayaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2276
0
FAVORİ
2276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Öğretmen Eğitimi İle İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Fatih Ayaz
,
Behçet Oral
, Mikail Söylemez
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.89009
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1450
0
FAVORİ
1450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DEVLET YÖNETİMİ
Yazarlar:
Mehmet Fatih Ayaz
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Munzur Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1125
0
FAVORİ
1125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
HAYEF Journal of Education
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Munzur Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Öğretim Teknolojileri Kullanımının İlkokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Fatih Ayaz
,
Hanifi Şekerci
,
Behçet Oral
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17131503
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2096
2
ATIF
1
FAVORİ
2096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK ALGI ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mehmet Fatih Ayaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.11595
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2999
14
ATIF
0
FAVORİ
2999
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Proje Tabanlı Öğrenmenin Öğrencilerin Fen Derslerine Yönelik Tutumlarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Fatih Ayaz
, Mikail Söylemez
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.20414
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1895
1
ATIF
0
FAVORİ
1895
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Öğretmen Eğitimi İle İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Fatih Ayaz
,
Behçet Oral
, Mikail Söylemez
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.89009
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1450
6
ATIF
0
FAVORİ
1450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat