Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mine Aktaş
Prof. Dr.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yayın
7
Hakemlik
0
7
Yayın
0
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Popüler Yayınları
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğrenci Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Yönelik Çözüm Önerilerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Aysun İpekoğlu
,
Mine Aktaş
,
Atilla Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.22466/acusbd.918710
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1608
0
ATIF
2
FAVORİ
1608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Çember ve Daire Konusunun Orff Yaklaşımı ile Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Fatma Sıla Bulut
,
Mine Aktaş
,
Özge Çongur Yesilkaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Active Learning
DOI: 10.48067/ijal.1405268
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
99
0
FAVORİ
99
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersinde Beyin Temelli Öğrenme Yönteminin 7. Sınıf Öğrencileri Üzerinde Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar:
Gözde Karagöz
,
Mine Aktaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.1430148
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
205
0
FAVORİ
205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rasyonel Sayılar Konusunun Öğretiminde Animasyon ve Karikatür Kullanılmasının Öğrencinin Akademik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Halil İbrahim Koç
,
Mine Aktaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Active Learning
DOI: 10.48067/ijal.1196520
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1362
0
FAVORİ
1362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğrenci Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Yönelik Çözüm Önerilerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Aysun İpekoğlu
,
Mine Aktaş
,
Atilla Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.22466/acusbd.918710
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1608
2
FAVORİ
1608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DÖRT İŞLEME YÖNELİK GELİŞTİRİLEN MOBİL OYUNUN 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNDEN İŞLEM YAPMA BECERİSİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Mine Aktaş
,
Gökçen Gülru Bulut
, Bilge Kağan Aktaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2762
0
FAVORİ
2762
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik ve Türkçe Öğretmen Adaylarının Matematik Terimlerine Yönelik Düşünce Oluşumları / Thoughts of Teachers of Elementary Mathematics and Turkish towards the Formation on Mathematics Terms
Yazarlar:
Mine Aktas
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
839
0
FAVORİ
839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects Of Teaching Fractions By Using Concept Map On The Achievement Of Sixth Grade Students
Yazarlar:
Atilla Özdemir
,
Mine Aktaş
, Elizabeth Jakubowski
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.232431
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
994
0
FAVORİ
994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
International Journal of Active Learning
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat