Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Akıllı
Prof. Dr.
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayın
5
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
1
5
Yayın
7
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0003-0492-0317
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Esin Güney
,
Mustafa Akıllı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1318538
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
478
0
FAVORİ
478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determination of Scientific Literacy Levels of Primary School Teachers and Investigation in Terms of Different Variables
Yazarlar:
Mustafa Akıllı
,
Kamuran Kutur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1195726
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
792
0
FAVORİ
792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel konular hakkında sınıf söylemi üzerine sistematik derleme çalışması
Yazarlar:
Seda Söğüt
,
Murat Genç
,
Harika Özge Arslan
,
Mustafa Akıllı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.957280
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
703
0
FAVORİ
703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ YETERLİLİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ VE KAYNAK ETKİLERİNİN MODELLENMESİ
Yazarlar:
Özlem Uluçay
,
Mustafa Akıllı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.823491
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
573
0
FAVORİ
573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklılaştırılmış Fen Deneylerini Değerlendirme Sürecinin Öğrencilerin Fene Karşı Tutum ve Motivasyonları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Akıllı
,
Hasan Kağan Keskin
,
Şule Ay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2693
0
FAVORİ
2693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
e-Kafkas Journal of Educational Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Educational Academic Research
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Esin Güney
,
Mustafa Akıllı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1318538
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
478
1
ATIF
0
FAVORİ
478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determination of Scientific Literacy Levels of Primary School Teachers and Investigation in Terms of Different Variables
Yazarlar:
Mustafa Akıllı
,
Kamuran Kutur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1195726
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
792
1
ATIF
0
FAVORİ
792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel konular hakkında sınıf söylemi üzerine sistematik derleme çalışması
Yazarlar:
Seda Söğüt
,
Murat Genç
,
Harika Özge Arslan
,
Mustafa Akıllı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.957280
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
703
1
ATIF
0
FAVORİ
703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat