Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Kağan Keskin
Prof. Dr.
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
7
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
27
7
Yayın
20
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
The Structural Relationship Between Fluent Reading, Reading Comprehension and Eye Movements
Yazarlar:
Muhammet Baştuğ
,
İsmail Özsarı
,
İrfan Şimşek
,
Hasan Kağan Keskin
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
59
0
FAVORİ
59
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ders materyallerini okumada format tercihi: Dijital mi kâğıt mı?
Yazarlar:
Hasan Kağan Keskin
,
Fatih Çetin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1581
0
FAVORİ
1581
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklılaştırılmış Fen Deneylerini Değerlendirme Sürecinin Öğrencilerin Fene Karşı Tutum ve Motivasyonları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Akıllı
,
Hasan Kağan Keskin
,
Şule Ay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2693
0
FAVORİ
2693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırılmış Okuma Yönteminin Okuma Hızı, Doğru Okuma ve Sesli Okuma Prozodisi Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Hasan Keskin
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.09329
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15676
0
FAVORİ
15676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Factors Influencing Online Reading / Çevrimiçi Okumayı Etkileyen Bazı Değişkenlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Keskin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
965
0
FAVORİ
965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarının Okunabilirliğinin Farklılaştırılmış Boşluk Doldurma Testleri ile Ölçülmesi
Yazarlar:
Hasan Keskin
, Mustafa Akıllı
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1908
0
FAVORİ
1908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sesli Okuma ve Konuşma Prozodisi: İlişkisel Bir Çalışma
Yazarlar:
Hasan Keskin
,
Muhammet Baştuğ
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12125
0
FAVORİ
12125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Turkish Journal of Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Yapılandırılmış Okuma Yönteminin Okuma Hızı, Doğru Okuma ve Sesli Okuma Prozodisi Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Hasan Keskin
,
Hayati Akyol
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.09329
ATIF
27
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15676
27
ATIF
0
FAVORİ
15676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat