Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Cansız
Doç. Dr.
ARTVIN CORUH UNIVERSITY
Yayın
6
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
16
6
Yayın
2
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
0000-0002-7157-2888
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
ARTVIN CORUH UNIVERSITY
Yayınlar
Investigating the technological pedagogical content knowledge of preservice teachers
Yazarlar:
Mustafa Cansız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
797
0
FAVORİ
797
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de uygulanan fen bilimleri dersi öğretim programının PISA fen okuryazarlığı çerçevesiyle değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nurcan Cansız
,
Mustafa Cansız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.545798
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1435
0
FAVORİ
1435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Gözlem ve Çıkarım Becerilerinin İyileştirilmesi
Yazarlar:
Nurcan Cansız
,
Mustafa Cansız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.335762
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3216
0
FAVORİ
3216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Düşünce, Tutum ve Endişeler: Öğretmen Eğitimi Programlarında İlk Yıllar
Yazarlar:
Mustafa Cansız
,
Nurcan Cansız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.332434
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
848
0
FAVORİ
848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Eğitimi ile ilgili Düşünce, Tutum ve Endişe Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Nurcan Cansız
,
Mustafa Cansız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.389872
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1022
0
FAVORİ
1022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STUDENTS’ TALK DURING COLLABORATIVE GROUP DISCUSSION
Yazarlar:
Mustafa Cansız
, Nurcan Cansız
Yayın Bilgisi: 2014 ,
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1419
0
FAVORİ
1419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Studies in Educational Research and Development
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Anadolu Öğretmen Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Türkiye’de uygulanan fen bilimleri dersi öğretim programının PISA fen okuryazarlığı çerçevesiyle değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nurcan Cansız
,
Mustafa Cansız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.545798
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1435
7
ATIF
0
FAVORİ
1435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Düşünce, Tutum ve Endişeler: Öğretmen Eğitimi Programlarında İlk Yıllar
Yazarlar:
Mustafa Cansız
,
Nurcan Cansız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.332434
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
848
3
ATIF
0
FAVORİ
848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Eğitimi ile ilgili Düşünce, Tutum ve Endişe Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Nurcan Cansız
,
Mustafa Cansız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.389872
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1022
4
ATIF
0
FAVORİ
1022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat