Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nazlı Yıldız İkikardeş
Prof. Dr.
BALIKESIR UNIVERSITY
Yayın
6
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
22
6
Yayın
6
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
22
TR Dizin Atıf
0000-0001-8756-8085
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Matematik
Cebir ve Sayı Teorisi
Kombinatorik ve Ayrık Matematik (Fiziksel Kombinatorik Hariç)
Matematiksel Yöntemler ve Özel Fonksiyonlar
Kurum
BALIKESIR UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğretmenlerinin Zeka Oyunları Dersine Dair Görüşleri
Yazarlar: Şule Yılmaz,
Nazlı Yıldız İkikardeş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.671642
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1599
6
ATIF
1
FAVORİ
1599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Değiştirilmiş tek bölen fonksiyonları ve bölen yaprak modeli
Yazarlar:
Nazlı Yıldız İkikardeş
,
Daeyeoul Kim
,
Esra Çolak Aktaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.1203159
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
370
0
FAVORİ
370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örüntüler konusunda 7.sınıf öğrencilerinin karşılaştıkları zorlukların incelenmesi
Yazarlar: Burcu Kocamaz,
Nazlı Yıldız İkikardeş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.868802
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2440
0
FAVORİ
2440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik uygulamaları dersine dair matematik öğretmenlerinin görüşleri
Yazarlar: İbrahim Murat Öden,
Nazlı Yıldız İkikardeş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.850421
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
0
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Zeka Oyunları Dersine Dair Görüşleri
Yazarlar: Şule Yılmaz,
Nazlı Yıldız İkikardeş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.671642
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1599
1
FAVORİ
1599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. sınıf matematik dersinde zorlanılan konulara ilişkin öğrenci görüşlerinin incelenmesi
Yazarlar: Okşan Evirgen,
Nazlı Yıldız İkikardeş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.548560
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8409
0
FAVORİ
8409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme ve Öğretme Stillerinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarısı Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Nazli Yildiz İkikardeş
, Fatma Şentürk
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2342
0
FAVORİ
2342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Bitlis Eren Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Matematik uygulamaları dersine dair matematik öğretmenlerinin görüşleri
Yazarlar: İbrahim Murat Öden,
Nazlı Yıldız İkikardeş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.850421
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
1
ATIF
0
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Zeka Oyunları Dersine Dair Görüşleri
Yazarlar: Şule Yılmaz,
Nazlı Yıldız İkikardeş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.671642
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1599
6
ATIF
1
FAVORİ
1599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. sınıf matematik dersinde zorlanılan konulara ilişkin öğrenci görüşlerinin incelenmesi
Yazarlar: Okşan Evirgen,
Nazlı Yıldız İkikardeş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.548560
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8409
2
ATIF
0
FAVORİ
8409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat