Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ömer Delialioğlu
Prof. Dr.
MIDDLE EAST TECHNICAL UNIVERSITY
Yayın
6
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
2
6
Yayın
0
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0001-6515-3516
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Bilgi Sistemleri Kullanıcı Deneyimi Tasarımı ve Geliştirme
Öğretim Teknolojileri
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Bilgisayar Ağları
Kurum
MIDDLE EAST TECHNICAL UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Öğrenme Güçlüğünde Teknoloji Kullanımı Üzerine Sistematik Bir İnceleme
Yazarlar:
Sibel Dogan
,
Ömer Delialioğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.563763
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3291
8
ATIF
1
FAVORİ
3291
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Akademik Dürüstlüğün İncelenmesi: Uzaktan Eğitimde Kopya Çekme ve Memnuniyetin Rolü
Yazarlar:
Ömer Delialioğlu
,
Ersin Kara
,
Funda Alptekin
,
Şenol Bakay
,
Rafet Çevik
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.20296/tsadergisi.1558540
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
116
0
FAVORİ
116
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Technical Writers' Perceptions on the Effect of CEIT Undergraduate Courses on Technical Documentation
Yazarlar:
Yeşim Arslan
,
Ömer Delialioğlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1618214
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
79
0
FAVORİ
79
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Teknoloji Entegrasyonu için Kaygı Aşamaları
Yazarlar:
Halil Kayaduman
,
Ömer Delialioğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.837412
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
743
0
FAVORİ
743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğünde Teknoloji Kullanımı Üzerine Sistematik Bir İnceleme
Yazarlar:
Sibel Dogan
,
Ömer Delialioğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.563763
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3291
1
FAVORİ
3291
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Computer Network Simulators on Students’ Motivation and Learning
Yazarlar: Halil Gullu,
Omer Delialioglu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1671
0
FAVORİ
1671
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Pre-Service English Teachers’ Stages of Concern Toward Using Wiki
Yazarlar:
Halil Kayaduman
,
Ömer Delialioğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/efd.89600
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1215
0
FAVORİ
1215
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Kurul Üyeliği
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Yayınlar
İngilizce Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Teknoloji Entegrasyonu için Kaygı Aşamaları
Yazarlar:
Halil Kayaduman
,
Ömer Delialioğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.837412
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
743
1
ATIF
0
FAVORİ
743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğünde Teknoloji Kullanımı Üzerine Sistematik Bir İnceleme
Yazarlar:
Sibel Dogan
,
Ömer Delialioğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.563763
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3291
8
ATIF
1
FAVORİ
3291
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Pre-Service English Teachers’ Stages of Concern Toward Using Wiki
Yazarlar:
Halil Kayaduman
,
Ömer Delialioğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/efd.89600
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1215
1
ATIF
0
FAVORİ
1215
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat