Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şerife Nur Karaçelik Varol
Arş. Gör.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
2
3
Yayın
0
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
0000-0002-7235-0582
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Türkiye'deki Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Depremle İlgili Yapılan Sınıf İçi Uygulamalar
Yazarlar:
Nafia Kübra Karakaya Dohman
,
Şerife Nur Karaçelik Varol
,
Esra Ömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Baskent University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
339
0
FAVORİ
339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Türk Kültüründe Çocuk Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Şerife Nur Karaçelik Varol
,
Hatice Bekir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1441206
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
298
0
FAVORİ
298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Early Childhood Preservice Teachers’ Levels of Multiculturalism Perception and Ethnocultural Empathy: A Study in the Turkish Context
Yazarlar:
Tuğba Emiroğlu İlvan
,
Şerife Nur Karaçelik Varol
,
Eslem Gözde Şenöz
,
Remziye Ceylan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.29.10.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
923
0
FAVORİ
923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Baskent University Journal of Education
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Early Childhood Preservice Teachers’ Levels of Multiculturalism Perception and Ethnocultural Empathy: A Study in the Turkish Context
Yazarlar:
Tuğba Emiroğlu İlvan
,
Şerife Nur Karaçelik Varol
,
Eslem Gözde Şenöz
,
Remziye Ceylan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.29.10.2
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
923
2
ATIF
0
FAVORİ
923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI