Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sevda Yerdelen-damar
BOGAZICI UNIVERSITY
Yayın
4
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
1
4
Yayın
4
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fizik Eğitimi
Kurum
BOGAZICI UNIVERSITY
Popüler Yayınları
PISA 2018 Verilerine Göre Kore ve Türkiye'deki Öğrencilerin Matematik Başarısı Arasındaki Farkı Açıklayan Olası Faktörler
Yazarlar:
Begüm Öztorun
,
Feyza Karagöz
,
Sevda Yerdelen-damar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1346568
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
249
0
ATIF
1
FAVORİ
249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
PISA 2018 Verilerine Göre Kore ve Türkiye'deki Öğrencilerin Matematik Başarısı Arasındaki Farkı Açıklayan Olası Faktörler
Yazarlar:
Begüm Öztorun
,
Feyza Karagöz
,
Sevda Yerdelen-damar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1346568
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
249
1
FAVORİ
249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Matematik Başarısı, STEM’e Yönelik Tutum ve Cinsiyet Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Sevda Yerdelen-damar
, Büşra Aksöz, Sevil Sezer, Nil Arabacı, Fatma Arıkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.778281
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
487
0
FAVORİ
487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik ve Fen Derslerine Katılım Ölçeğinin Fizik Dersi Bağlamında Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Sevda Yerdelen-damar
,
Fikret Korur
,
Havva Sağlam
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.661339
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
808
0
FAVORİ
808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Kavramının Yakından İncelenmesi: İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının TPAB’ ının Modellemesi
Yazarlar:
Sevgi Aydın Günbatar
,
Sevda Yerdelen Damar
,
Yezdan Boz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330232
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1672
0
FAVORİ
1672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Turkish Journal of Educational Studies
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Kavramının Yakından İncelenmesi: İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının TPAB’ ının Modellemesi
Yazarlar:
Sevgi Aydın Günbatar
,
Sevda Yerdelen Damar
,
Yezdan Boz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330232
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1672
1
ATIF
0
FAVORİ
1672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat