Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sema Tan
Doç. Dr.
SİNOP ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
1
3
Yayın
1
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
SİNOP ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
MEB Okul Öncesi Eğitim Programının (2013) Özel Yetenekli Çocukları Kapsaması Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Songül Zorbay Varol
,
Sema Tan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1455084
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
785
0
ATIF
1
FAVORİ
785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Özel Yetenekli Öğrencilerin Akademik Benlik Algılarında Büyük Balık Küçük Gölet Etkisi: Bir Sistematik Alanyazın Taraması
Yazarlar:
Ayşıl Ağaya
,
Sema Tan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1239962
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
851
0
FAVORİ
851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEB Okul Öncesi Eğitim Programının (2013) Özel Yetenekli Çocukları Kapsaması Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Songül Zorbay Varol
,
Sema Tan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1455084
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
785
1
FAVORİ
785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Forced Choice Dilemma in Gifted Students: A Narrative Review
Yazarlar:
Mehmet Bıçakçı
,
Sema Tan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Baskent University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
568
0
FAVORİ
568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Baskent University Journal of Education
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Crossref atıf bulunmamaktadır.