Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Thoriqi Firdaus
Yüksek Lisans
Universitas Negeri Yogyakarta
Yayın
6
Hakemlik
2
6
Yayın
2
Hakemlik
0009-0005-2340-8468
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Dünya ve Uzay Bilimi Bilişim
Fen Bilgisi Eğitimi
Psikoloji Eğitimi
Felsefe Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Bilişsel Sinirbilim
Sanat Tarihi, Teori ve Eleştiri (Diğer)
Kurum
Universitas Negeri Yogyakarta
Popüler Yayınları
Yapay Zekada Posthümanizm ve Transhümanizm ile İlişkili Olarak Eğitim Biliminin Felsefi İnşası
Yazarlar:
Thoriqi Firdaus
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.1610935
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
424
0
ATIF
1
FAVORİ
424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ChatGPT ve Gemini AI Diyaloglarında Pragmatiği Analiz Etmek İçin Grice'in İlkeleri ve Söylem Eylemi Teorisini Uygulamak
Yazarlar:
Thoriqi Firdaus
,
Lisda Yasin Bakari
, Diva Salsabila Octarianto, Rifwanda Khoirunnisa, Dwi Retno Malini, Mukarromah Mukarromah
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Uluslararası Dil ve Çeviri Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.63673/Lotus.1631745
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
301
0
ATIF
1
FAVORİ
301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
DETERMINING FACTORS IN THE UTILIZATION OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE: PERCEPTIONS AND BEHAVIORS OF PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN COMPLETING SCIENCE ASSIGNMENTS
Yazarlar:
Thoriqi Firdaus
, Noura Aulya Damayanti,
Rika Nur Hamida
, Roukhil Ummu Hani', Najwa Salma Khoirun Nisa
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1626491
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
68
0
FAVORİ
68
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bunga Roos dari Tjikembang" Romanında İktidar ve Boyun Eğme: Kesişimsellik, Nöropsikoloji ve Sosyal Ekoloji Disiplinlerarası Bir Yaklaşım
Yazarlar:
Raudhatul Jannah
,
Thoriqi Firdaus
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Current Perspectives in Social Sciences
DOI: 10.53487/atasobed.1614675
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
221
0
FAVORİ
221
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ChatGPT ve Gemini AI Diyaloglarında Pragmatiği Analiz Etmek İçin Grice'in İlkeleri ve Söylem Eylemi Teorisini Uygulamak
Yazarlar:
Thoriqi Firdaus
,
Lisda Yasin Bakari
, Diva Salsabila Octarianto, Rifwanda Khoirunnisa, Dwi Retno Malini, Mukarromah Mukarromah
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Uluslararası Dil ve Çeviri Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.63673/Lotus.1631745
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
301
1
FAVORİ
301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Research Trend Virtual Reality in Education: Bibliometric Analysis
Yazarlar:
Thoriqi Firdaus
, Erlina Wardani, Silvi Eka Pratiwi, Salsa Kurniasih, Nurul Hidayah, Moch. Ferdi Oktava Putra
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
439
0
FAVORİ
439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Research trends and the impact of ChatGPT on educational environments
Yazarlar:
Thoriqi Firdaus
,
Rizqoh Mufidah
,
Rika Nur Hamida
,
R'maya Inkya Febrianti
,
Alvira Eka Rahel Guivara
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.1609741
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
250
0
FAVORİ
250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapay Zekada Posthümanizm ve Transhümanizm ile İlişkili Olarak Eğitim Biliminin Felsefi İnşası
Yazarlar:
Thoriqi Firdaus
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Turkish Academic Research Review
DOI: 10.30622/tarr.1610935
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
424
1
FAVORİ
424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Current Perspectives in Social Sciences
International Journal of Social Sciences and Education Research
International Online Journal of Primary Education
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Turkish Academic Research Review
Uluslararası Dil ve Çeviri Çalışmaları Dergisi
Hakemlik
International Journal of Computers in Education
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat