Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tugba Guler
BARTIN UNIVERSITY
Yayın
5
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
2
5
Yayın
0
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Derin Öğrenme
Kurum
BARTIN UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Derslerinde Mobil Öğrenme Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Yılmaz
,
Ahmet Berk Ustun
,
Tugba Guler
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
850
0
ATIF
1
FAVORİ
850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Pre-Service Teachers’ Opinions On Learning, Designing, Utilizing Web 2.0 Tools In Education
Yazarlar:
Ahmet Berk Ustun
,
Tugba Guler
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1113530
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
527
0
FAVORİ
527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Derslerinde Mobil Öğrenme Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Yılmaz
,
Ahmet Berk Ustun
,
Tugba Guler
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
850
1
FAVORİ
850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Eğitiminde Mobil Uygulamalar Kullanım Öz Yeterliliği/ Secondary School Students' Self-Efficacy Towards Using Mobile Applications in Mathematics Lessons
Yazarlar:
Tugba Guler
,
Ahmet Berk Ustun
,
Ahmet Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
863
0
FAVORİ
863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Twitter Verilerinin Uzaktan Eğitimdeki Ölçme ve Değerlendirme Etkisi
Yazarlar:
Tugba Guler
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.53694/bited.876319
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
628
0
FAVORİ
628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2016-2020 yılları arasında Öğrenme Analitiği ile ilgili Yapılmış SSCI İndeksli Makalelerin Sistematik Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Haydar Kıcıman
,
Emel Altun Tot
,
Erman Eren
,
Gülay Çetintav
,
Gülay Karakaş
,
Tugba Guler
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.875685
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
0
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
International Journal of Active Learning
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Pre-Service Teachers’ Opinions On Learning, Designing, Utilizing Web 2.0 Tools In Education
Yazarlar:
Ahmet Berk Ustun
,
Tugba Guler
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1113530
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
527
1
ATIF
0
FAVORİ
527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2016-2020 yılları arasında Öğrenme Analitiği ile ilgili Yapılmış SSCI İndeksli Makalelerin Sistematik Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Haydar Kıcıman
,
Emel Altun Tot
,
Erman Eren
,
Gülay Çetintav
,
Gülay Karakaş
,
Tugba Guler
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.875685
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
1
ATIF
0
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat