Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Yılmaz
Yüksek Lisans
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI BARTIN
Yayın
5
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
5
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Bilgi Sistemleri Eğitimi
Eğitim
Bilgi Güvenliği Yönetimi
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Sanal Gerçeklik
Matematik Eğitimi
Kurum
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI BARTIN
Popüler Yayınları
Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Konulu Makalelerin İncelenmesi
Yazarlar:
Tahsin Çiloğlu
,
Özgür Yılmaz
,
Ahmet Yılmaz
, Fatma Karaoğlan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3144
0
ATIF
2
FAVORİ
3144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Derslerinde Mobil Öğrenme Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Yılmaz
,
Ahmet Berk Ustun
,
Tugba Guler
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
938
0
ATIF
1
FAVORİ
938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Bilgi Güvenliği ve Etik Farkındalığı Ölçeği’nin Geliştirilmesi ve Uygulaması
Yazarlar:
Ahmet Yılmaz
,
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1604704
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
31
0
FAVORİ
31
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Derslerinde Mobil Öğrenme Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Yılmaz
,
Ahmet Berk Ustun
,
Tugba Guler
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
938
1
FAVORİ
938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Eğitiminde Mobil Uygulamalar Kullanım Öz Yeterliliği/ Secondary School Students' Self-Efficacy Towards Using Mobile Applications in Mathematics Lessons
Yazarlar:
Tugba Guler
,
Ahmet Berk Ustun
,
Ahmet Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
954
0
FAVORİ
954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Konulu Makalelerin İncelenmesi
Yazarlar:
Tahsin Çiloğlu
,
Özgür Yılmaz
,
Ahmet Yılmaz
, Fatma Karaoğlan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3144
2
FAVORİ
3144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Özdeşliklerin Mantıksal Çıkarımının Öğretilmesine İlişkin Görüşleri Ve Bu Mantıksal Çıkarımları Kullanma Becerileri (Teachers' Opinions on Teaching the Logical Inference of Identities and Using Skills..) Doi: 10.14686/buefad.v5i1.5000172655
Yazarlar:
Ahmet Yılmaz
,
Burçin Gökkurt
,
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i1.5000172655
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4490
0
FAVORİ
4490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Active Learning
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Öğretmenlerin Özdeşliklerin Mantıksal Çıkarımının Öğretilmesine İlişkin Görüşleri Ve Bu Mantıksal Çıkarımları Kullanma Becerileri (Teachers' Opinions on Teaching the Logical Inference of Identities and Using Skills..) Doi: 10.14686/buefad.v5i1.5000172655
Yazarlar:
Ahmet Yılmaz
,
Burçin Gökkurt
,
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i1.5000172655
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4490
1
ATIF
0
FAVORİ
4490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat