Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Berk Ustun
Doç. Dr.
BARTIN UNIVERSITY
Yayın
25
Hakemlik
44
CrossRef Atıf
42
TR Dizin Atıf
4
25
Yayın
44
Hakemlik
42
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0002-1640-4291
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Tasarımı
Kurum
BARTIN UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Prezi Kullanımının Akademik Başarıya ve Bilgi Kalıcılığına Etkisi
Yazarlar:
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1227
0
ATIF
2
FAVORİ
1227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOBİL UYGULAMA GELİŞTİRME, YAYIMLAMA VE EKONOMİK GELİR ETME AŞAMALARININ İNCELENMESİ: İOS VE ANDROİD SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI
Yazarlar:
Tahsin Çiloğlu
,
Eren Özeren
,
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yeni Medya Elektronik Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10455
0
ATIF
1
FAVORİ
10455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Xamarin Çapraz-Platformu ile Gerçek Zamanlı Bulut Veri Tabanı iletişimi: Bütünleşik Akıllı Ev Sistemi
Yazarlar:
Ergin Tosunoğlu
,
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.890291
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1662
2
ATIF
1
FAVORİ
1662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
App Inventor ve Alternatif Blok Tabanlı Mobil Uygulama Geliştirme Platformlarının Karşılaştırmalı İncelenmesi
Yazarlar: Özgür Yılmaz,
Ahmet Berk Üstün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3847
0
ATIF
1
FAVORİ
3847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Derslerinde Mobil Öğrenme Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Yılmaz
,
Ahmet Berk Ustun
,
Tugba Guler
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
756
0
ATIF
1
FAVORİ
756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
APP INVENTOR İLE BLUTOOTH KONTROLLÜ ARDUİNO UNO HABERLEŞMESİ AKILLI KURUTMA SİSTEMİ
Yazarlar:
Seher Yılmaz
,
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.53694/bited.1292714
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
1
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME STİLLERİNİ ÖLÇMEYE YÖNELİK MOBİL UYGULAMA GELİŞTİRME
Yazarlar:
Emre Yurdaöz
,
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
286
1
FAVORİ
286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Learning analytics in formative assessment: A systematic literature review
Yazarlar:
Ke Zhang
,
Ramazan Yılmaz
,
Ahmet Berk Ustun
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1272054
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
641
0
FAVORİ
641
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Amaçlı Sanal Gerçeklik Başlığı ile Sanal Gerçeklik Gözlüğü Kullanımının Öğrencilerin Kabul ve Tutumu Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Computers in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
537
0
FAVORİ
537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Artırılmış Gerçeklikle Öğrenmeye Yönelik İçerik Analizi
Yazarlar:
Elif Akgün
,
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1153240
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
843
0
FAVORİ
843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
METACOGNITIVE AWARENESS, REFLECTIVE THINKING, PROBLEM SOLVING, AND COMMUNITY OF INQUIRY AS PREDICTORS OF ACADEMIC SELF-EFFICACY IN BLENDED LEARNING: A CORRELATIONAL STUDY
Yazarlar: Fatma Gizem Karaoglan-yılmaz,
Ahmet Berk Ustun
, Ke Zhang,
Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.989874
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1970
0
FAVORİ
1970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-Service Teachers’ Opinions On Learning, Designing, Utilizing Web 2.0 Tools In Education
Yazarlar:
Ahmet Berk Ustun
,
Tugba Guler
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1113530
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
450
0
FAVORİ
450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Derslerinde Mobil Öğrenme Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Yılmaz
,
Ahmet Berk Ustun
,
Tugba Guler
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
756
1
FAVORİ
756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Eğitiminde Mobil Uygulamalar Kullanım Öz Yeterliliği
Yazarlar:
Tugba Guler
,
Ahmet Berk Ustun
,
Ahmet Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
0
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Diji Demi Sisteminin Ters Yüz Edilmiş Sınıflarda İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Berk Ustun
,
Betül Düzenli Çil
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
698
0
FAVORİ
698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mobil Öğrenmeye Yönelik Algı Düzeyleri Ve Tutumlarının Covıd-19 Pandemi Sürecinde İncelenmesi[Examination of Teachers' Perceptions and Attitudes towards Mobile Learning during the Covid-19 Pandemic9]
Yazarlar:
Ahmet Berk Ustun
,
Betül Düzenli Çil
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Yansımaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
508
0
FAVORİ
508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Flutter ve React Native Platformlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ekrem Gülcüoğlu
,
Ahmet Berk Ustun
,
Neşet Seyhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
DOI: 10.34231/iuyd.888243
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3639
0
FAVORİ
3639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Üniversite Öğrencilerinin İşlemsel Uzaklık Algısı İle Bilişötesi Farkındalığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.53694/bited.1003737
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
476
0
FAVORİ
476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Xamarin Çapraz-Platformu ile Gerçek Zamanlı Bulut Veri Tabanı iletişimi: Bütünleşik Akıllı Ev Sistemi
Yazarlar:
Ergin Tosunoğlu
,
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.890291
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1662
1
FAVORİ
1662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
App Inventor ve Alternatif Blok Tabanlı Mobil Uygulama Geliştirme Platformlarının Karşılaştırmalı İncelenmesi
Yazarlar: Özgür Yılmaz,
Ahmet Berk Üstün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3847
1
FAVORİ
3847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Power of Using Emerging Technologies in MOOCs: Accelerating Globalization in Higher Education
Yazarlar:
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
471
0
FAVORİ
471
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN INNOVATIVE WAY OF DESIGNING BLENDED LEARNING THROUGH DESIGN-BASED RESEARCH IN HIGHER EDUCATION
Yazarlar:
Ahmet Berk Ustun
, Monica Walsh Tracey
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.906821
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2556
0
FAVORİ
2556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOBİL UYGULAMA GELİŞTİRME, YAYIMLAMA VE EKONOMİK GELİR ETME AŞAMALARININ İNCELENMESİ: İOS VE ANDROİD SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI
Yazarlar:
Tahsin Çiloğlu
,
Eren Özeren
,
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yeni Medya Elektronik Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10455
1
FAVORİ
10455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MIT App Inventor ve Android Studio Kullanılarak Tasarlanmış Mobil Uygulamanın Performans Karşılaştırması
Yazarlar:
Mehmet Fatih Pekyürek
,
Zeynep Sağlam
,
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4201
0
FAVORİ
4201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Pre-Service Teachers' Opinions on Advantages and Disadvantages of Online Formative Assessment: An Example of Online Multiple-Choice Exam
Yazarlar:
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Ahmet Berk Ustun
,
Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3790
0
FAVORİ
3790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler E-Öğrenmeye Hazır mı? Öğretmenlerin E-Öğrenmeye Yönelik Hazır Bulunuşluklarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Ahmet Berk Ustun
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1083
0
FAVORİ
1083
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Prezi Kullanımının Akademik Başarıya ve Bilgi Kalıcılığına Etkisi
Yazarlar:
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1227
2
FAVORİ
1227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of Mobile Learning in Blended Learning Environments
Yazarlar:
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1332
0
FAVORİ
1332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Students’ experiences in learning and using Prezi in higher education
Yazarlar:
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.552138
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2034
0
FAVORİ
2034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Düşünme Becerilerinin Yordayıcısı Olarak Eleştirel Düşünme Standartları ve Akademik Öz-Yeterliklerinin Yapısal Eşitlik Modellemesi Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Gizem Karaoğlan-yılmaz
,
Ramazan Yılmaz
, Hafize Keser,
Ahmet Berk Üstün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.467435
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1191
0
FAVORİ
1191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Yansımaları
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
International Journal of Active Learning
International Journal of Computers in Education
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Yeni Medya Elektronik Dergisi
Hakemlik
Akademik Açı
Akıllı Sistemler Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Computers in Education
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Participatory Educational Research
The Journal of Limitless Education and Research
Turkish Online Journal of Distance Education
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Learning analytics in formative assessment: A systematic literature review
Yazarlar:
Ke Zhang
,
Ramazan Yılmaz
,
Ahmet Berk Ustun
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1272054
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
641
1
ATIF
0
FAVORİ
641
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Artırılmış Gerçeklikle Öğrenmeye Yönelik İçerik Analizi
Yazarlar:
Elif Akgün
,
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1153240
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
843
4
ATIF
0
FAVORİ
843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
METACOGNITIVE AWARENESS, REFLECTIVE THINKING, PROBLEM SOLVING, AND COMMUNITY OF INQUIRY AS PREDICTORS OF ACADEMIC SELF-EFFICACY IN BLENDED LEARNING: A CORRELATIONAL STUDY
Yazarlar: Fatma Gizem Karaoglan-yılmaz,
Ahmet Berk Ustun
, Ke Zhang,
Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.989874
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1970
7
ATIF
0
FAVORİ
1970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Flutter ve React Native Platformlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ekrem Gülcüoğlu
,
Ahmet Berk Ustun
,
Neşet Seyhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
DOI: 10.34231/iuyd.888243
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3639
5
ATIF
0
FAVORİ
3639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Üniversite Öğrencilerinin İşlemsel Uzaklık Algısı İle Bilişötesi Farkındalığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.53694/bited.1003737
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
476
1
ATIF
0
FAVORİ
476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Xamarin Çapraz-Platformu ile Gerçek Zamanlı Bulut Veri Tabanı iletişimi: Bütünleşik Akıllı Ev Sistemi
Yazarlar:
Ergin Tosunoğlu
,
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.890291
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1662
2
ATIF
1
FAVORİ
1662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN INNOVATIVE WAY OF DESIGNING BLENDED LEARNING THROUGH DESIGN-BASED RESEARCH IN HIGHER EDUCATION
Yazarlar:
Ahmet Berk Ustun
, Monica Walsh Tracey
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.906821
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2556
13
ATIF
0
FAVORİ
2556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Students’ experiences in learning and using Prezi in higher education
Yazarlar:
Ahmet Berk Ustun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.552138
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2034
1
ATIF
0
FAVORİ
2034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Düşünme Becerilerinin Yordayıcısı Olarak Eleştirel Düşünme Standartları ve Akademik Öz-Yeterliklerinin Yapısal Eşitlik Modellemesi Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Gizem Karaoğlan-yılmaz
,
Ramazan Yılmaz
, Hafize Keser,
Ahmet Berk Üstün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.467435
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1191
8
ATIF
0
FAVORİ
1191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat