avatar
Burçin Gökkurt Özdemir Prof. Dr. Bartın Üniversitesi
Yayın 20 Hakemlik 26 CrossRef Atıf 69 TR Dizin Atıf 133
20 Yayın
26 Hakemlik
69 CrossRef Atıf
133 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi technology-supported mathematics teaching, geometry teaching, pedagogical content knowledge, mind and intelligence games, problem solving, problem posing and misconceptions.

Kurum

Bartın Üniversitesi

Popüler Yayınları

4

6

5532

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
ATIF 34 FAVORİ 5 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13299

34

5

13299

1

4

2491

0

2

10228

Yayınlar

Digital Games Designed By Prospective Teachers in The Scratch Program Through The Eyes of Mathematics Teachers
Yazarlar: Burçin Gökkurt Özdemir , Rabia Basır, Aleyna Balbay, Patmanur Meredova, Kübra Çağlar
DOI: 10.25233/ijlel.994301
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 911

0

911

6

5532

2

10228

0

2670

1

6604

0

1448

Sınıf ve Matematik Öğretmenlerinin Kavram Yanılgılarına İlişkin Açıklamaları
DOI: 10.24315/trkefd.284301
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 26743

0

26743

0

3664

0

7726

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerin Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Burçin Gökkurt , Yasin Soylu, Özge Demir
DOI: 10.17522/nefefmed.23191
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3592

1

3592

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
FAVORİ 5 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13299

5

13299

Yayınlar

4

6

5532

1

4

2491

3

0

2670

1

0

12014

Sınıf ve Matematik Öğretmenlerinin Kavram Yanılgılarına İlişkin Açıklamaları
DOI: 10.24315/trkefd.284301
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 26743

6

0

26743

2

0

3664

6

0

7726

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerin Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Burçin Gökkurt , Yasin Soylu, Özge Demir
DOI: 10.17522/nefefmed.23191
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3592

9

1

3592

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
ATIF 34 FAVORİ 5 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13299

34

5

13299